صدور مجوز برای 8 اقامتگاه بوم گردی در زنجان

به گزارش زنگ قلاب بافی، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان از صدور مجوز برای هشت اقامتگاه بوم گردی طی سه ماهه اول سال خبر داد.

صدور مجوز برای 8 اقامتگاه بوم گردی در زنجان

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، امیر ارجمند دوشنبه 2 تیرماه گفت: مجوز تأسیسات گردشگری در استان و روستاهای هدف از سوی اداره کل استان صادر می شود.

او اضافه نمود: پنج مجوز اقامتگاه بوم گردی در شهرستان خدابنده، یک مجوز اقامتگاه بوم گردی در شهرستان ماهنشان و دو مجوز اقامتگاه بوم گردی در شهرستان زنجان صادر شد و یازده مورد نیز تمدید مجوز در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان اظهار کرد: تأسیسات گردشگری با دریافت مجوز، مراحل ساخت و تبدیل را می گذرانند و در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید و برای رفاه مسافران و گردشگران در یک بنای قدیمی با فرهنگ و آیین های همان منطقه خدمات رسانی خواهند کرد.

او گفت: پنج سرمایه گذار با اخذ مجوز در حال ساخت اقامتگاه های بوم گردی و تغییر کاربری خانه های روستایی هستند. باتقویت ظرفیت های بوم گردی روستاها و ایجاد اشتغال برای جوانان می توان به توسعه پایدار و جلوگیری از مهاجرت به شهرها کمک کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 497

به "صدور مجوز برای 8 اقامتگاه بوم گردی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز برای 8 اقامتگاه بوم گردی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید