فراخوانی برای جذب ایده های برتر در طرح نوآوری دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران (پانا) - مرکز نوآوری پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی با برگزاری طرح نوآ اقدام به جذب ایده های برتر فناوری نموده است و تیم های برتر از تسهیلات استقرار در مراکز نوآوری برخوردار می شوند.

فراخوانی برای جذب ایده های برتر در طرح نوآوری دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش دانشگاه شهید بهشتی، طرح نوآ ویژه مراکز نوآوری، دانشکده ها و پژوهشکده ها است که از سوی مرکز نوآوری پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد که طی آن بر اساس اعلام فراخوانی ایده های نو پذیرش می شوند.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می توانند برای ثبت نام به نشانی roshd.sbu.ac.ir مراجعه نمایند.

طرح های دریافتی پس از پایش اولیه، در شورای راهبردی مراکز نوآوری انتخاب شده اند و در پایش نهایی ایده ها در کمیته جذب و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی آنالیز خواهند شد و ایده های برتر از تسهیلات ویژه نیز برخوردار می شوند.

ایده های پذیرفته شده پس از انعقاد قرارداد رسمی، در دوره پیش شتابدهی جذب شده و از تسهیلات اقتصادی و غیراقتصادی برخوردار می شوند. استقرار در مراکز نوآوری دانشکده ها و پژوهشکده های مراکز رشد و پارک علم و فناوری از دیگر حمایت ها از ایده های برتر است.

تسهیلات اقتصادی ایده های برگزیده شده شامل اعطای یک میلیارد ریال به یک گروه، حمایت اقتصادی از 5 گروه تا سقف 300 میلیون ریال و همچنین حمایت اقتصادی تا سقف 50 میلیون ریال از چهار گروه برای ساخت نمونه اولیه محصول یا خدمت است.

ارائه خدمات مشاوره و آموزش به تیم ها و همچنین ارتباط با صندوق پژوهش و نوآوری شهید بهشتی از دیگر حمایت های طرح نوآ از ایده های برتر است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 883

به "فراخوانی برای جذب ایده های برتر در طرح نوآوری دانشگاه شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوانی برای جذب ایده های برتر در طرح نوآوری دانشگاه شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید