قوچان نژاد: کرونا ما را به شیوه های مختلف به چالش کشیده است، می توانیم از این بحران، قوی تر و متحدتر خارج شویم

به گزارش زنگ قلاب بافی، رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد شیوع ویروس کرونا در دنیا، مردم را به روش های مختلفی به چالش کشیده است.

قوچان نژاد: کرونا ما را به شیوه های مختلف به چالش کشیده است، می توانیم از این بحران، قوی تر و متحدتر خارج شویم

به گزارش خبرنگاران، رضا قوچان نژاد در گفت وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در پویش فعال بمانید این سایت گفت: همه گیری کووید 19 ما را به شیوه های مختلف به چالش کشیده است، اما ما را به بهترین شکل ممکن کنار هم جمع کرد.

وی ادامه داد: فوتبال این توانایی را دارد که باعث گردد همه مردم با شیوه های مختلف زندگی کنار هم باشند. در شرایطی که نمی توانیم کنار هم باشیم، این کمپین باعث می گردد از لحاظ اجتماعی با یکدیگر در ارتباط باشیم و فعالیت فیزیکی داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به لزوم داشتن فعالیت در شرایط فعلی توضیح داد: اگر به نقش خود در فعال و هوشیار ماندن و حفظ سلامتی جسمی و فکری عمل کنیم، شک ندارم قوی تر و متحدتر از همواره از این بحران خارج می شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 440

به "قوچان نژاد: کرونا ما را به شیوه های مختلف به چالش کشیده است، می توانیم از این بحران، قوی تر و متحدتر خارج شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: کرونا ما را به شیوه های مختلف به چالش کشیده است، می توانیم از این بحران، قوی تر و متحدتر خارج شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید