لباس هایی که خانم های قد کوتاه باید داشته باشند

به گزارش زنگ قلاب بافی، لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه اغلب یکی از معضلاتی است که همه بانوان که به نسبت سایرین قد کوتاهی دارند در طول زندگی با آن سر و کله می زنند.

لباس هایی که خانم های قد کوتاه باید داشته باشند

خانم هایی که اندام ریزه و قد نسبتا کوتاه تری دارند باید در لباس پوشیدن بعضی نکات را رعایت نمایند که ما سعی نموده ایم در این مطلب از خبرنگاران به بعضی از موارد اشاره کنیم. بعضی لباس ها هستند که می توانند شما را کشیده تر نشان دهند. همراه ما باشید تا به موضوع لباس مناسب خانم های کوتاه قد بپردازیم.

زنان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟

شلوار برای افراد قد کوتاه

شلوار مناسب برای افراد کوتاه قد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ یکی از فاکتورهای مهم برای لباس پوشیدن افراد کوتاه قد، انتخاب صحیح شلوار است. شلوارهای کلاش و گشاد هیچ کمکی برای بلند قد نشان دادن شما نخواهد کرد. پس سراغ شلوارهای اسکینی و راسته بروید. البته اگر اندام چاقی هم دارید، باید خلاف این قانون عمل کنید! چرا که خانم هایی که اغلب هم قد کوتاهی دارند و هم دچار اضافه وزن هستند، نباید شلوارهایی را انتخاب نمایند که چسبان و فیت باشد.

به این علت که هم ساییدگی زیاد در بخش ران پا باعث فرسودگی زودتر شلوار می گردد و هم اینکه زیاد جلوه خوبی برای ظاهرشان نخواهد داشت. بلکه شلوارهایی که پاچه کلاشی دارند و حدود چند سانت از بدنشان فاصله دارد (مام استایل ها و غیره)، می تواند هم چاقی پا ها را خوب پوشش دهد و هم جذابیت زیادی برای این دست از افراد بیافریند.

شلوارهای پارچه ای اغلب برترین انتخاب برای بانوانی است که قد کوتاه و اندام چاقی دارند. بانوانی که مشکل اضافه وزن ندارند، می توانند از انواع شلوار جین راسته، دمپا و غیره استفاده نمایند. نکته مهمی که باید بدانید اینکه شلوارهای راه راه پارچه ای قدتان را بلندتر نشان می دهد. بعلاوه شلوارهای اسلش هم با جدا کردن مچ پا از ساق و ران ها کمی به تناسب قدتان خواهد اضافه نمود.

مدل کت و دامن برای افراد قد کوتاه

انتخاب لباس افراد قدکوتاه به شلوار محدود نمی گردد و برای مجالس هم همین موضوع دخالت دارد. مدل کت و دامن برای افراد قد کوتاه همواره انتخاب سختی بوده است. ولی تنها نکته ای که باید رعایت کنید رنگ کت و دامن است! بله تنها رنگ می تواند در نوع کت و دامن و استایل شما ظاهری زیبا بیافریند. باز هم می رویم سراغ قانون قبل اگر اندام چاقی دارید، رنگ های روشن را کنار بگذارید و به سراغ رنگ های تیره بروید.

خانم های کوتاه قد در انتخاب مقدار دامن هم باید توجه خاصی نمایند. به طور مثال پوشیدن دامن بلند یا خیلی کوتاه اصلا پیشنهاد نمی گردد. مقدار استاندارد دامن برای این افراد باید تا روی زانو باشد. هرچند اگر بتوانید کفش پاشنه بلند پنجه گرد بپوشید، می توانید خیلی راحت در هر نوع ست و مدلی که از یک کت و دامن مدنظر دارید، بهره ببرید. پس سعی کنید راه رفتن با کفش پاشنه دار را امتحان کنید تا در انتخاب خود نه در رنگ محدودیت داشته باشید و نه در مقدار!

روسری مناسب افراد قد کوتاه

تا به اینجا با بعضی از فاکتورهای مهم لباس پوشیدن افراد کوتاه قد، آشنا شدیم. یکی از معیارهای دیگری که در لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه دخیل است، نوع روسری است. روسری مناسب افراد کوتاه قد بهتر است قواره زیاد کوتاه یا خیلی بلندی نداشته باشد. در واقع برترین پیشنهاد برای خانم ها شال است ولی خب اگر در پی استفاده از روسری هستید، بهتر است از روسری هایی بهره ببرید که قواره به مقدار ای داشته باشد و زیاد شانه هایتان را نپوشاند.

مانتو مناسب برای افراد قد کوتاه

مانتو مناسب برای افراد کوتاه قد باید حتما تا روی زانو باشد. برای مانتوهای جلوباز محدودیتی در مقدار وجود ندارد. ولی اگر در پی مانتویی هستید که جلو بسته است، حتما تا روی زانو باشد و خیلی چسبان و خیلی هم گشاد نباشد. مانتوهایی که ساده اند و اغلب فاقد طرح هستند، قدتان را بلندتر نشان می دهند ولی اگر دنبال مانتوی طرح دار هستید، حتما سراغ جلوباز ها بروید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب چند نکته طلایی برای انتخاب رژلب مناسب پوست شما را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1513

به "لباس هایی که خانم های قد کوتاه باید داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس هایی که خانم های قد کوتاه باید داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید