معاون سازمان هواپیمایی از کاهش قیمت بلیت هواپیما اطلاع داد

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران- معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش قیمت بلیت هواپیما که طی روزهای گذشته از سوی ایرلاین ها افزایش یافته بود اطلاع داد و گفت: به آن ها هشدار داده بودیم که اگر حداقل قیمت های موجود را رعایت نکنند با آن ها برخورد می کنیم.

معاون سازمان هواپیمایی از کاهش قیمت بلیت هواپیما اطلاع داد

به گزارش خبرنگاران، ، طی روزهای گذشته ایرلاین ها در اقدامی به نظر هماهنگ شده حداقل نرخ پروازهای داخلی را افزایش داده بودند و به گفته مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری بعضی کلاس های نرخی را حذف نموده بودند که از این حرکت به عنوان تبانی نام برده شد.

ابولقاسم جلالی - معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری - پیش از این در این باره به ایسنا گفته بود که ایرلاین ها با حذف کردن چندین کلاس نرخی با قیمت پایین نرخ پروازهای داخلی را طی روزهای گذشته افزایش داده بودند و در واقع مرتکب تخلف شدند. براین اساس به ایرلاین ها هشدار دادیم و اعلام کردیم که اگر این رویه ادامه پیدا کند با آنها برخورد می کنیم، چرا که این کار مصداق تبانی و تخلف است. البته پس از ارسال نامه رسمی به ایرلاین ها بعضی از آنها کلاس های نرخی خود را دوباره برگرداندند و منتظریم بقیه هم این کار را انجام دهند.

حالا به نظر می رسد ایرلاین ها این کار را انجام داده اند و قیمت بلیت هواپیما را به حالت سابق بازگردانده اند، چیزی که جلالی به آن اشاره نموده است. وی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز با نمایندگان شرکت های هواپیمایی جلساتی برگزار کردیم و مقرر شد تا آن ها همه کلاس های نرخی را باز نمایند و مردم بتوانند با هر قیمتی بلیت هواپیما را خریداری نمایند و بر همین اساس نیز ایرلاین ها این کار را انجام دادند.

وی اضافه نمود: به عنوان مثال نرخ پرواز تهران-مشهد را که تا حدود 496 هزار تومان افزایش داده بودند در حال حاضر در سایت های مختلف تا حدود 250 هزار تومان تا 300 هزار تومان کاهش داده اند.

معاون هوانوردی و بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: همه دستگاه های نظارتی نیز در جلسه امروز حضور داشتند و مقرر شد تا به صورت دائم و مستمر بر بازار بلیت هواپیما نظارت شده و با شرکت های هواپیمایی متخلف برخورد گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 732

به "معاون سازمان هواپیمایی از کاهش قیمت بلیت هواپیما اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سازمان هواپیمایی از کاهش قیمت بلیت هواپیما اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید