نوری: شکست مقابل سپاهان نتیجه اعتراض های بعد از بازی با نساجی است، خط دفاع استقلال رهبر ندارد

به گزارش زنگ قلاب بافی، مدافع پیشین استقلال گفت که اعتراض ها و حواشی بعد از بازی با نساجی از سوی بازیکنان، باعث شد آبی پوشان مقابل سپاهان بدون تمرکز و ضعیف بازی نمایند.

نوری: شکست مقابل سپاهان نتیجه اعتراض های بعد از بازی با نساجی است، خط دفاع استقلال رهبر ندارد

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست 2 بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت: آبی پوشان بازی بسیار ضعیفی در اصفهان به نمایش گذاشتند و یک بازی بی هدف و سردرگم را از شاگردان فکری مقابل سپاهان دیدیم. در چهره تک تک بازیکنان بی انگیزگی و عدم تمرکز نمایان بود که باعث شد سپاهانی ها از اشتباهات استقلالی ها به بهترین شکل استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در خط دفاع و دروازه خیلی اشتباه داشتیم و بدون تمرکز بازی کردیم. مدافعان استقلال به خوبی وظایف شان را انجام نمی دهند و اشتباهات آنها باعث می گردد در سایر خطوط هم به مشکل بخوریم. استقلال میانه میدان را تقدیم سپاهان نموده بود و عملا مهاجمان تغذیه نشدند و موقعیت صددرصدی مقابل دروازه سپاهان خلق نکردیم. مطهری و قایدی مجبور بودند به عقب بیایند تا صاحب توپ شوند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه گل اول سپاهان روی عدم جاگیری مناسب مدافعان به ثمر رسید، گفت: وقتی گل اول سپاهان به ثمر رسیدن، شهباززاده در بین 4 بازیکن استقلال به توپ ضربه زد و گل اول را به ثمر رساند. خط دفاع استقلال مقابل سپاهان فاجعه بود، از سوی دیگر هافبک های ما هم محو بودند و نتوانستند بازیسازی خوبی انجام دهند. در واقع استقلال مقابل سپاهان صلابت همیشگی را نداشت و به راحتی در یکی از مهمترین بازی های نیم فصل صدرنشینی را از دست داد.

اعتراضات پس از بازی با نساجی هیچ توجیهی نداشت. نوری با طرح این موضوع در مورد حواشی که در یک هفته گذشته برای استقلال به وجود آمد، مطرح نمود: استقلال صدرنشین لیگ بود و هیچ دلیلی ندارد که بازیکنان پس از یک بازی که آن هم با پیروزی به انتها رسیده جو تیم را خراب نمایند و تیم را به حاشیه ببرند. اگر هم مسئله ای هم است نباید رسانه ای شده و باید در باشگاه حل گردد. وقتی بازیکنان اعتراض می نمایند این مسائل در یک هفته همراه آنها خواهد بود و باعث می گردد که تمرکزشان به هم بخورد. نتیجه این اتفاقات را مقابل سپاهان دیدیم و یک تیم بی انگیزه و بدون تمرکز را دیدیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در نیم فصل تیم تقویت گردد و برای نیم فصل دوم با هماهنگی و آمادگی بیشتری بازیکنان به میدان برود. برای نیم فصل دوم استقلال احتیاج به یک پلی میکر و مدافع وسط قدرتمند دارد. خط دفاع استقلال احتیاج به یک رهبر دارد که تیم را جمع کند. ضمن اینکه با این نفرات خط دفاعی، بازی با 3 مدافع اشتباه است. متاسفانه مدافعان استقلال اشتباهات زیادی در بازی های گذشته داشتند که مقابل سپاهان هم تکرار شد. ما یک بازیکن جنگنده برای خط دفاع احتیاج داریم که هم اشتباهات را پوشش دهد و هم تیم را رهبری کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 936

به "نوری: شکست مقابل سپاهان نتیجه اعتراض های بعد از بازی با نساجی است، خط دفاع استقلال رهبر ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: شکست مقابل سپاهان نتیجه اعتراض های بعد از بازی با نساجی است، خط دفاع استقلال رهبر ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید