هرگز اتاق پذیرایی را اینگونه نچینید!

به گزارش زنگ قلاب بافی، اشتباهات در دکوراسیون اتاق پذیرایی فضای آن را کسل نماینده می نماید. به همین علت طراحان داخلی زمان زیادی را صرف می نمایند تا اجزای مختلف پذیرایی را آنالیز نمایند.

هرگز اتاق پذیرایی را اینگونه نچینید!

اگر احساس می کنید که چیدمان فضای خانه تان آن طور که باید باشد نیست و حس راحتی و آرامش در آن ندارید، مطمئن باشید که اشتباهاتی در تزیین و چیدمان آن وجود دارد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان اشتباهات در دکوراسیون پذیرایی منزل می پردازیم.

اشتباهات در دکوراسیون پذیرایی منزل

اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین فضاهای منزل بوده که باید در چیدمان آن دقت کافی داشته باشید. راهکارهای زیادی برای چیدمان آن وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید زیباترین چیدمان را در پذیرایی خود داشته باشید.

شبیه بودن تمامی وسایل به هم از اشتباهات در دکوراسیون پذیرایی منزل

یکی از اشتباهات در چیدمان پذیرایی این است که تمامی وسایل و عناصر از نظر رنگ ، بافت و سبک شبیه هم باشند. درست است که در مطالب قبلی گفته ایم درصورتی که خانه شما کوچک است از وسایلی با رنگ روشن بهره ببرید؛ اما به این معنا نیست که وسایل همرنگ باشند.

انتخاب و چیدمان اشتباه مبلمان

یکی از اشتباهات در دکوراسیون پذیرایی منزل انتخاب اشتباه مبلمان است. مبلمان نقطه کانونی اتاق پذیرایی هستند و اگر به اشتباه انتخاب شوند چیدمان این فضا را به کلی نابود می نمایند. به عنوان مثال اگر خانه شما کوچک است خرید مبلمان سلطنتی با تزیینات زیاد اشتباه بزرگی است. بعلاوه سعی کنید است مبلمان که روبه روی هم قرار می گیرند شبیه به هم بوده و از یک سبک انتخاب شوند. بعلاوه مبلمان را به دیوار نچسبانید.

قالیچه های کوچک در منزل از اشتباهات در دکوراسیون پذیرایی منزل

امروزه کف تمامی خانه ها از سنگ ، سرامیک یا پوشش های چوبی است. بعلاوه بر روی آن از فرش هایی در ابعاد مختلف استفاده می گردد. نکته مهم این است که از فرش کوچک در چیدمان آن استفاده نکنید. فرشی که در اتاق پهن می گردد باید زیر پایه های جلویی مبل هم برود. پس مقدار فرش باید به درستی انتخاب گردد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با یک سبد پلاستیکی مبل بسازید! سر بزنید.

قرارگیری اشتباه تابلوهای دیواری

یکی دیگر از اشتباهات در دکوراسیون پذیرایی منزل قرارگرفتن اشتباه تابلوهای هنری است. تابلوهای هنری باعث زیباتر شدن اتاق پذیرایی می شوند. اگر تابلوها در جای اشتباه روی دیوار قرار بگیرند تأثیر مخربی بر بیننده می گذارند. دیواری که می خواهید تابلو از آن آویزان کنید، با خطوط فرضی افقی به 4 قسمت تقسیم نموده و در سه چهارم بالایی تابلو را نصب کنید.

نصب اشتباه میله پرده از اشتباهات در دکوراسیون پذیرایی منزل

نصب اشتباه میله پرده در بسیاری از خانه ها دیده می گردد و شاید متوجه آن نشوید. اگر در اتاق پذیرایی احساس می کنید ارتفاع سقف تان کم است یا چندان بلند نیست به ارتفاع نصب میله پرده توجه کنید. میله پرده نباید بعد از فریم پنجره نصب گردد. با این کار علاوه بر مسائل بخشی از نور خورشید به میله پرده برخورد نموده و باعث ایجاد سایه گردد. در حالت استاندارد باید میله پرده بافاصله 15 سانتی متری از فریم پنجره نصب گردد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب صندلی های قدیمی خود را نو کنید +ویدئو را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1590

به "هرگز اتاق پذیرایی را اینگونه نچینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز اتاق پذیرایی را اینگونه نچینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید