هشدار جدی سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران:با وجود هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه صورت نمی گیرد، متأسفانه در برخی مواقع شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان هستیم.

هشدار جدی سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان

بازنشستگان چشم امیدشان به عزم و اراده مدیران و مسئولان کشور است بازنشستگان افرادی هستند که زحمات زیادی را متحمل شده اند بازنشستگان افرای بسیار محترم هستند بازنشتگان در حال حاضر جز اقشار آسیب پذ یر هستند بازنشستگان درصد قابل توجهی از افراد جامعه را تشکیل می دهند

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت که بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی درخواست می شود، توجه داشته باشند که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا کنندگان شرکت هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به درب منازل و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی قطعاً کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی شود.

یادآور می شود، از اسفند سال گذشته دیگر دفترچه درمانی کاغذی تأمین اجتماعی صادر نمی شود و بیمه شدگان و بازنشستگان با ارائه کارت ملی در تمامی مراکز درمانی خدمات لازم را دریافت می کنند و نیازی به ارائه هیچ گونه کارتی نیست. لذا ادعای تهیه کارت با عناوین مختلف برای دریافت خدمات قطعاً اخاذی است و به سازمان تأمین اجتماعی ارتباطی ندارد.

بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضائی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن 1420 تماس بگیرند.

منبع:اقتصاد نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1362

به "هشدار جدی سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید