واکنش داور بازی پرسپولیس ، هوادار به اشتباهش چه بود؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران (پانا) - علی صفایی که هفته پر فشاری را سپری کرده در صفحه اینستاگرامش به قضاوت دیدار پرسپولیس و هوادار واکنش نشان داد.

واکنش داور بازی پرسپولیس ، هوادار به اشتباهش چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین، دیدار پرسپولیس و هوادار در هفته نهم محل بحث در مورد عملکرد تیم داوری بود و هر دو تیم به قضاوت صفایی معترض بودند. این داور اهل قم باید یک صحنه بسیار سخت که مشکوک به گل با دست محمدجواد محمدی بود را تشخیص می داد و احتمالا این صحنه شائبه برانگیز و شکایت پرسپولیس موجب خانه نشینی او در هفته دهم شده است.

صفایی پیش از این سه قضاوت خوب در بازی های شهرخودرو- آلومینیوم، گل گهر- استقلال و نفت مسجدسلیمان- فولاد خوزستان داشت و حتی در میان گزینه های داوری دربی هم قرار گرفته بود.

این داور در اینستاگرامش با انتشار متنی به صحبت های مختلف در مورد او و قضاوتش واکنش نشان داد و گفت انسان شرافتش را با هیچ چیز عوض نمی کند.

در کپشن عکس صفایی با زبان ثقیل نوشته شده: انسان را به انسانیتش بسنجند و به پاکیش مثال زنند و چنین مخلوقی (انسااان)حرمت و شرافتش را با هیچ تحفه ای تاخت نخواهد زد. حال بخواهد به معروفیت بیانجامد خواه به نفرت و کینه. آنچه آدمی را از غیر منفک می سازد، راستی ست و براستی که دادار بی همتا، آشکار کننده حقیقت است. حال در این دایره پر محنت، در مقام خطیر قضاوت تمنایم فقط رضایت توست ولاغیر.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1421

به "واکنش داور بازی پرسپولیس ، هوادار به اشتباهش چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش داور بازی پرسپولیس ، هوادار به اشتباهش چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید