ورود دستگاه قضایی به موضوع ساخت و سازها در منطقه گردشگری آب نهر کاکان در یاسوج

به گزارش زنگ قلاب بافی، رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساخت و سازهای عجیبی در منطقه آب نهرکاکان اجرا شده و راه دسترسی مردم برای رسیدن به این نقطه گردشگری مسدوده شده است، گفت: یکی از وظایف دستگاه قضایی حمایت از حقوق عامه است.

ورود دستگاه قضایی به موضوع ساخت و سازها در منطقه گردشگری آب نهر کاکان در یاسوج

نگین تاجی در مصاحبه با میزان به معضلاتی که واگذاری ها و ساخت و سازها در منطقه آب نهر کاکان ایجاد نموده اشاره و اعلام کرد: ساخت و سازهای عجیبی که در منطقه آب نهرکاکان اجرا شده، راه دسترسی مردم برای رسیدن به این نقطه گردشگری و دیدنی را مسدود ساخته است.

وی در مورد نحوه واگذاری ها در این منطقه گفت: دادستانی مرکز استان، معاون پیشگیری از وقوع جرم و سازمان بازرسی در موضوع واگذاری ها ورود خواهند کرد.

نگین تاجی با اشاره به این که واگذاری ها باید با نظارت سازمان بازرسی باشد، اضافه نمود: باید در واگذاری های سنوات قبل هم ورود نماییم تا اگربی عدالتی اجرا شده باشد با آن برخورد قانونی گردد.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تغییر کاربری ها چه ضرورتی دارد وقتی که کاملا منابع طبیعی است و به شخصی هکتارها زمین واگذار تا در آن ساخت و ساز نماید.

نگین تاجی اظهار کرد: یکی از وظایف دستگاه قضایی حمایت از حقوق عامه که متعلق به مردم است.

وی اضافه نمود: به واسطه اینکه نهادهای متولی در برخی اوقات به وظایف قانونی شان ممکن است عمل نکنند، دستگاه قضایی ورود می نماید.

منبع: میزان

منبع: چمدان
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 417

به "ورود دستگاه قضایی به موضوع ساخت و سازها در منطقه گردشگری آب نهر کاکان در یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود دستگاه قضایی به موضوع ساخت و سازها در منطقه گردشگری آب نهر کاکان در یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید