وزیر ورزش: تحریم های ظالمانه آمریکا ویلموتس و استراماچونی را از ما گرفت!

به گزارش زنگ قلاب بافی، ریشه مسائل پرداختهای اقتصادی به ویلموتس و استراماچونی تحریم های ناعادلانه و ظالمانه آمریکای جنایتکار است و این بار جوانان و فوتبال را هدف گرفته است.

وزیر ورزش: تحریم های ظالمانه آمریکا ویلموتس و استراماچونی را از ما گرفت!

وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا فدراسیون فوتبال برای پرداخت حقوق ویلموتس ناچار شد از شرکت های داخلی استقراض کند.

به گزارش ایلنا،در حاشیه ملاقات علی لاریجانی رییس مجلس از نمایشگاه دستاوردهای ورزش در محل مجلس، وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران ارائه کرد.

سلطانی فر گفت: ریشه مسائل پرداختهای اقتصادی به ویلموتس و استراماچونی تحریم های ناعادلانه و ظالمانه آمریکای جنایتکار است و این بار جوانان و فوتبال را هدف گرفته است.

وزیر ورزش اضافه کرد: از زمان حضور کی روش تا هم اکنون محل تامین پرداخت های حقوق و مطالبات مربیان خارجی از منبع یاری ها و عواید فیفا به فدراسیون فوتبال بوده و هیچگاه از منابع داخلی و بودجه ورزش کشور این پرداختها تامین نشده است.

وی گفت: متاسفانه با فشارهای ناشی از تحریم ظالمانه، فیفا نمی تواند بدون مجوز وزارت خزانه داری آمریکا حقوق حقه و مطالبات فوتبال ایران را بپردازد و فدراسیون فوتبال ناچار شد با استقراض از یکی از شرکت های داخلی که با مصوبه ستاد مقابله با تحریم ها صورت گرفت حقوق سرمربی تیم ملی را پرداخت کند. البته قرار شد در فروردین ماه سال آینده قرض خود را پس دهد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 37

به "وزیر ورزش: تحریم های ظالمانه آمریکا ویلموتس و استراماچونی را از ما گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: تحریم های ظالمانه آمریکا ویلموتس و استراماچونی را از ما گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید