پورغلامی: کرونا بیداری بود نه بیماری، ادامه لیگ عادلانه ترین تصمیم ممکن بود

به گزارش زنگ قلاب بافی، مربی گل گهر سیرجان می گوید شروع مسابقات لیگ برتر، عادلانه ترین تصمیم ممکن بوده است.

پورغلامی: کرونا بیداری بود نه بیماری، ادامه لیگ عادلانه ترین تصمیم ممکن بود

فرهاد پورغلامی، مربی گل گهر سیرجان در گفت وگو با خبرنگاران، در واکنش به شروع مسابقات لیگ برتر پس از ماه رمضان و از سرگیری تمرینات تیم های فوتبال برای آمادگی این رقابت ها گفت: به نظر من عادلانه ترین کار، شروع مسابقات لیگ برتر بود. فکر می کنم کرونا بیماری نبود بلکه یک بیداری بود که انسان ها به خودشان بیایند و به مسائل خودشان برسند. به نظر من سه هفته برای آمادگی بازیکنان کافی است. بازیکنان در این مدت هم استراحت کردند و هم تمرینات خود را داشتند و همچنین کادر فنی تیم ها، بازیکنان را زیر نظر داشتند و از یک آمادگی نسبی برخوردار هستند.

او ادامه داد: این را می دانیم که تمرینات فردی به پای تمرینات گروهی نمی رسد اما فکر می کنم سه هفته زمان خوبی باشد که بازیکنان یک تیم بتوانند شرایط لازم برای مسابقات را به دست بیاورند. شاید در بازی های اول مقداری کار مشکل باشد اما 8 بازی در پیش است و تیم ها می توانند کار خود را در لیگ برتر پیش ببرند.

پورغلامی اضافه کرد: سلامتی بازیکنان خیلی مهم است اما من چیزهایی که در اخبار رصد کردم، گفته شده تمام استانداردهای بهداشتی رعایت می شود. در باشگاه گل گهر پزشک تیم از بازیکنان تست گرفته و هیچکسی دچار این بیماری نبوده است. به نظر من اگر نکات بهداشتی لازم در دستور کار قرار گیرد، مسابقات لیگ برتر می تواند ادامه پیدا کند.

مربی گل گهر سیرجان درباره شرایط تیمش در این مدت گفت: به نظر تیم ما در سه هفته می تواند آمادگی لازم را به دست بیاورد. ما درنیم فصل دوم نتایج خوبی به دست آوردیم و با اضافه کردن چند بازیکن، این تیم می تواند جایگاه بهتری دست پیدا کند و فرایند خوب خودش را ادامه دهد. همه تیم ها در این شرایط یکسان هستند اما ما بازیکنان را در این مدت خوب زیر نظر داشتیم و فکر می کنم تیم ما بتواند در ادامه مسابقات لیگ برتر پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 431

به "پورغلامی: کرونا بیداری بود نه بیماری، ادامه لیگ عادلانه ترین تصمیم ممکن بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورغلامی: کرونا بیداری بود نه بیماری، ادامه لیگ عادلانه ترین تصمیم ممکن بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید