کاراته وان اتریش، تداوم یکه تازی عسگری با حضور در ملاقات نهایی، کوشش آسیابری و خاکسار در جدول شانس مجدد

به گزارش زنگ قلاب بافی، در ادامه روز نخست کاراته وان اتریش، بهمن عسگری با تداوم فرایند درخشان خود در سال 2020 به ملاقات نهایی صعود کرد.

کاراته وان اتریش، تداوم یکه تازی عسگری با حضور در ملاقات نهایی، کوشش آسیابری و خاکسار در جدول شانس مجدد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، سومین مرحله از رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 از صبح امروز (آدینه) در سالزبورگ اتریش شروع شد. در رقابت های وزن 75 کیلوگرم، بهمن عسگری در دور اول با نتیجه یک بر صفر از سد یاهیرو تسونری از استرالیا گذشت و در ادامه پس از تساوی صفر صفر مقابل توماس سور از فنلاند، در هانتی به فزونی رسید.

عسگری در دور سوم نیز با نتیجه یک بر صفر از سد جو کلاوای از انگلیس گذشت تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله به مصاف آرمان التیمور از ترکیه رفت و پس از تساوی 4 4، با قانون سنشو (کسب امتیاز نخست) مقابل حریف خود به فزونی رسید تا فرایند درخشش خود در سال 2020 را همچنان تداوم ببخشد.

نخستین المپین کاراته ایران، پیش از این در سه تورنمنت سال 2020 پیروز به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز شده بود و روز یکشنبه 11 اسفند ماه برای کسب سومین مدال طلای خود در سال 2020 باید به مصاف استانیسلاو هورنا از اوکراین برود.

در همین وزن علی اصغر آسیابری ابتدا با نتیجه 8 بر صفر مقابل سام پلومین از بلژیک پیروز شد و در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر 2 مقابل رمیجیوس جورجیلاتیس از لتونی به پیروزی رسید.

آسیابری در دور سوم به مصاف استانیسلاو هورنا از اوکراین رفت و در ملاقاتی نزدیک پس از تساوی 6 6 با قانون سنشو (کسب امتیاز نخست) مغلوب حریف خود شد، اما با فزونی کاراته کای اوکراینی مقابل لوئیجی بوسای ایتالیایی در ملاقات نیمه نهایی، آسیابری به جدول شانس مجدد راه یافت.

در وزن 55 کیلوگرم بانوان هم طراوت خاکسار ابتدا در دور نخست با نتیجه 6 بر یک از سد کاترین کمپبل از کانادا گذشت، اما در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب ویکتوریا سیمانیکوآ از اسلواکی شد. با صعود کاراته کای اسلواکی به ملاقات نهایی، خاکسار به جدول شانس مجدد راه یافت تا شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 133

به "کاراته وان اتریش، تداوم یکه تازی عسگری با حضور در ملاقات نهایی، کوشش آسیابری و خاکسار در جدول شانس مجدد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان اتریش، تداوم یکه تازی عسگری با حضور در ملاقات نهایی، کوشش آسیابری و خاکسار در جدول شانس مجدد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید