کلید اتاق دبیرخانه سازمان لیگ به سرقت رفت، آسانسور هم سقوط کرد!

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران: هفته گذشته اتفاقات عجیبی در ساختمان سازمان لیگ به وقوع پیوست.

کلید اتاق دبیرخانه سازمان لیگ به سرقت رفت، آسانسور هم سقوط کرد!

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در واپسین روزهای هفته گذشته کارمندان دبیرخانه سازمان لیگ برتر متوجه اتفاق مشکوکی در ساختمان خود شدند. آنها پس از حضور در محل کارشان دریافتند که کلیدهای اتاق دبیرخانه مفقود شده آن هم اتاقی که بسیاری از اسناد مربوط به تیم های باشگاهی در آن نگهداری می گردد.

همین اتفاق کافی بود تا کاظمی و همکارانش خیلی سریع در تماس با واحد پشتیبانی سازمان لیگ برتر درخواست تعویض مغزی کلید اتاق دبیرخانه را داشته باشند تا از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری به عمل آید. این درخواست خیلی زود از سوی سازمان لیگ مورد اجابت نهاده شد تا تغییرات لازم صورت پذیرد.

این اما سرانجام اتفاقات عجیب و غریب ساختمان سازمان لیگ نبود. هفته گذشته آسانسور این سازمان نیز دچار سانحه سقوط شد اما از شانس تاج و همکارانش در لحظه سقوط کسی در کابین آسانسور حضور نداشت.

سازمان لیگ برتر از زیر مجموعه های عظیم فدراسیون فوتبال است که بعضی اوقات میزان مراجعه کنندگان آن از ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال نیز بیشتر است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 277

به "کلید اتاق دبیرخانه سازمان لیگ به سرقت رفت، آسانسور هم سقوط کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید اتاق دبیرخانه سازمان لیگ به سرقت رفت، آسانسور هم سقوط کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید