2 هزار بروشور جاذبه های گردشگری دیلم بین مسافران نوروزی توزیع شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران: رئیس شورای شهر دیلم گفت: دیلم از نقاط گردشگری از امکانات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی است که برای آشنایی گردشگران با نقاط مختلف این شهر تعداد 2 هزار بروشور تبلیغاتی توزیع شد.

2 هزار بروشور جاذبه های گردشگری دیلم بین مسافران نوروزی توزیع شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا اسفند 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از دیلم، فاضل دریانورد صبح امروز درحاشیه نصب تابلو راهنمای شهری در دیلم گفت: بیش از 40 عدد تابلو راهنمای شهری در مبادی ورودی های شهر و خیابانهای اصلی دیلم نصب شده است

وی با اشاره به خدمات شهرداری در طول ایام سال و بالاخص ایام نوروز هدف از این کار را سهولت در رفت وآمد و شناسایی و معرفی نقاط مختلف شهر مطرح کرد.

رئیس شورای شهر دیلم اضافه کرد: نصب این تابلوها از محل اعتبارات استانی تهیه که واحد اجرایی شهرداری دیلم مسئولیت نصب آن را دارند.

دریانورد با تاکید براینکه شهر دیلم در ایام نوروز میزبان خیل عظیمی از مسافران و مهمانان نوروزی است، خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی اصولی خاطره خوشی را برای هموطنان مهیا سازیم.

وی با بیان اینکه کمپینگ گردشگری در ورودی شهرستان دیلم برای پذیرایی از مسافران نوروزی برپا شده اضافه کرد: در این کمپینگ نمایشگاهی از دستاوردها، صنایع دستی و سوغات شهرستان دیلم به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی از توزیع بروشور تبلیغاتی جاذبه های گردشگری در دیلم اطلاع داد و گفت: دیلم از نقاط گردشگری از امکانات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی است که برای آشنایی گردشگران با نقاط مختلف این شهر تعداد 2 هزار بروشور تبلیغاتی توزیع شد.

رئیس شورای شهر دیلم از اجرای چهار سفره هفت سین نوروزی درمیدان های شهر دیلم اطلاع داد و بیان نمود: به مناسبت فرا رسیدن سال نو و برای طراوت بخشیدن فضای شهری 4 سفره هفت سین نوروزی در میدان های ورودی و خروجی و ساحل دیلم برپا شد.

دریانورد با تبریک سال جدید خدمت مسافران و مهمانان نوروزی که به شهردیلم مسافرت نموده اند گفت: هدف از برپایی این سفره ها گرامیداشت نوروز باستانی و اهمیت به این جشن ملی است که هرساله ایرانیان آن را جشن می گیرند.

وی گفت: شهر دیلم به عنوان نقطه ورودی استان بوشهر و یکی از نقاط گردشگری با دارا بودن ساحل نیلگون خلیج فارس، بندر تاریخی حماد و بازارهای تجاری هرساله میزبان جمعیت میلیونی در این شهر است.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 69

به "2 هزار بروشور جاذبه های گردشگری دیلم بین مسافران نوروزی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار بروشور جاذبه های گردشگری دیلم بین مسافران نوروزی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید