21 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی مشمول تدابیر اخطاری شورای نظارت و ارزیابی شدند

به گزارش زنگ قلاب بافی، 107 مرکز دانشگاه علمی کاربردی مشمول تدابیر تشویقی، 222 مرکز مشمول تدابیر ارشادی و هشداری و 21 مرکز مشمول تدابیر اخطاری و بازدارنده شورای نظارت و ارزیابی این دانشگاه شدند.

21 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی مشمول تدابیر اخطاری شورای نظارت و ارزیابی شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مراسم تقدیر از مراکز برتر سال 99 دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هیأت رئیسه، روسای واحد های استانی، روسای مراکز آموزش علمی ­کاربردی منتخب، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ارائه رهنمود هایی به ­منظور ارتقاء سطح مراکز آموزش و بهره­ مندی از تجربیات در ارزیابی­ های پیشین، بر ضرورت پایش عملکرد مرکز تاکید نمود و گفت: برای دستیابی به کیفیت راهی جز نظارت دقیق و جدی و ارزیابی مستمر وجود ندارد.

وی اضافه نمود: اجرای ارزیابی و سطح بندی مراکز دستارودی پایدار برای دانشگاه جامع علمی کاربردی است و انتظار می رود مجموعه علمی کاربردی برای ارتقاء و حفظ این دستاورد کوشش بیشتری کند.

در ادامه این جلسه از 10 مرکز برتر کشور و 24 مرکز شایسته استانی توسط رئیس و معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تقدیر شد.

همچنین در زمان اجرای مراسم، دو نفر از روسای مراکز آموزش علمی ­کاربردی مورد تقدیر، به نمایندگی از مراکز آموزش حاضر در جلسه ضمن تاکید بر لزوم اجرای ارزیابی و سطح ­بندی که منجر به ایجاد فضای رقابتی، بهبود عملکرد و متناسب با آن توسعه مبتنی بر دانش خواهد شد، مراتب قدردانی خود را ابراز کردند.

در خاتمه محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبیین نحوه اجرای طرح، نوع تدابیر نظارتی و چگونگی بهره مندی مراکز از آن، از عوامل اجرایی نیز تشکر کرد.

براساس نتایج حاصله با هدف افزایش سهم نتایج ارزیابی در تصمیمات حوزه های مختلف دانشگاه؛ 107 مرکز مشمول تدابیر تشویقی، حمایتی و 128 مرکز مشمول تدابیر هدایتی، 222 مرکز مشمول تدابیر ارشادی و هشداری و 21 مرکز نیز مشمول تدابیر اخطاری و بازدارنده شورای نظارت و ارزیابی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 567

به "21 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی مشمول تدابیر اخطاری شورای نظارت و ارزیابی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی مشمول تدابیر اخطاری شورای نظارت و ارزیابی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید