40درصد شکایت مردمی از نانوایی های مشهد است

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرگزاری خبرنگاران- رییس اداره سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: 40 درصد شکایات مردمی ناشی از عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دوران کرونا مربوط به نانوایی ها است.

40درصد شکایت مردمی از نانوایی های مشهد است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از خراسان رضوی، به نقل از وبدا، دکتر علی اصغر حسنی با بیان اینکه 40 درصد شکایات مردمی ناشی از عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی در دوران کرونا مربوط به نانوایی ها است از همین رو بازدید از نانوایی توسط کارشناسان بهداشت با شدت بیشتری انجام می گردد، گفت: 60 درصد شکایات مردمی نیز مربوط به سایر موضوعاتی است که اماکن باید در شرایط کرونایی آنها را رعایت نمایند.

رییس اداره سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح نمود: میزان رعایت بهداشت فردی براساس آمار مربوط به گزارشات کارشناسان بهداشتی 81 درصد، میزان استفاده از ماسک 79 درصد، رعایت ماسک از سوی مشتری 61 درصد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی 73 درصد است.

وی اعلام کرد: براساس دستورالعمل های بهداشتی افرادی که در نانوایی در قسمت پخت نان فعالیت می نمایند احتیاج به استفاده از ماسک ندارند ولی افرادی که در خمیر گیری کار می نمایند موظف به استفاده از ماسک هستند.

حسنی با بیان اینکه پیگیری برای آنالیز شکایت مردمی از نانوایی ها با همکاری اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن با شدت بیشتری نسبت به گذشته در حال اجرا است، مطرح نمود: تیم های نظارتی، بازدیدهای خود را بر روی نانوایی ها افزایش می دهند تا به تخلفات رسیدگی و با متخلفین برخورد گردد.

رییس اداره سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه از ابتدای آذرماه، 951 نانوایی در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی برای آنالیز تخلفات به مراجع قانونی معرفی شدند، اظهار کرد: 37 نانوایی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به خطر انداختن سلامت عمومی پلمب شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 958

به "40درصد شکایت مردمی از نانوایی های مشهد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40درصد شکایت مردمی از نانوایی های مشهد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید