احتمال افزایش 4 هفته ای جابجایی تابستانی فوتبال ایران

به گزارش زنگ قلاب بافی، زمان جابجایی تابستانی فوتبال ایران در صورت موافقت فیفا 4 هفته نسبت به فصول گذشته افزایش خواهد داشت.

احتمال افزایش 4 هفته ای جابجایی تابستانی فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، انتشار ویروس کرونا برنامه روتین فوتبال دنیا را برهم زده است. در حالیکه همیشه در این روزها مسابقات لیگ و جام حذفی بیشتر کشورهای دنیا به انتها رسیده بود اما این روزها تقریبا تمامی لیگ های فوتبال دنیا نیمه کاره است. از سویی دیگر این شرایط شرایط پنجره تابستانی جابجایی تابستانی را پیچده تر از همیشه کرده است. در فصول گذشته حدبیشتر زمان جابجایی تابستانی در فوتبال ایران 12 هفته بود که 3 تا 4 هفته از این زمان با شروع مسابقات لیگ بعدی ادامه داشت.

فریبرز محمودزاده مدیر جابجایی سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد این شرایط به خبرگزاری فارس گفت: مدتی قبل فیفا بسته پیشنهادی را برای زمان جابجایی تابستانی به فدراسیون های عضو پیشنهاد کرد. یکی از موارد در این بسته پیشنهادی افزایش زمان جابجایی بود زیرا فیفا می خواست باشگاه ها دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند. ما هم از فیفا برای مدت زمان جابجایی تابستانی استعلام خواهیم کرد. در صورت تایید فیفا ممکن است مدت جابجایی تابستانی 12 تا 16 هفته اعلام شود.

وی افزود: در فصول گذشته حدبیشتر زمان جابجایی تابستانی 12 هفته بود اما در صورت تایید فیفا ممکن است 4 هفته به آن اضافه شود که حدود سه یا چهار هفته آن در فصل آینده مسابقات لحاظ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 472

به "احتمال افزایش 4 هفته ای جابجایی تابستانی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش 4 هفته ای جابجایی تابستانی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید