از تام هنکس تا استریپ ، جشنواره تورنتو حاضران 2019 را معرفی کرد

به گزارش زنگ قلاب بافی، جشنواره بین المللی فیلم تورنتو اسامی شماری از فیلم های حاضر در این دوره را اعلام نمود.

از تام هنکس تا استریپ ، جشنواره تورنتو حاضران 2019 را معرفی کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

چهل و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم تورنتو فیلم هایی با حضور بازیگرانی چون مریل استریپ، تام هنکس، جنیفر لوپز، مت دیمون، ویلم دفو، لیام نیسن و کیگان مایکل کی را به نمایش درمی آورد.

این جشنواره با اعلام اسامی شماری از فیلم هایی که در این دوره به نمایش درمی آیند از فیلم های جوکر با بازی خواکین فینیکس و فیلم زندگینامه فرد راجرز با بازی تام هنکس و آبومینابل نام برد.

این دوره جشنواره تورنتو که از 5 تا 15 سپتامبر 2019 کار خود را انجام می دهد، همچنین اولین نمایش یک روز زیبا در همسایگی به کارگردانی ماریل هلر از کمپانی سونی را به نمایش می گذارد. در این فیلم تام هنکس در نقش فرد راجرز ایفای نقش نموده که شخصیتی تلویزیونی برای بچه ها بود.

جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس با بازی خواکین فینیکس نیز برای نخستین بار در آمریکای شمالی در این جشنواره به نمایش درمی آید. در این فیلم فینیکس وجه سیاه تری از دشمن همیشگی بتمن را به نمایش گذاشته است. این فیلم قرار است 4 اکتبر راهی سینما ها گردد.

اولین نمایش از انیمیشن دریم ورکز یعنی آبومینابل به کارگردانی جیل کالتون نیز در این جشنواره دیده خواهد شد. این فیلم از 27 سپتامبر در سینما ها اکران می گردد.

از دیگر فیلم های حاضر در این دوره جشنواره بین المللی فیلم تورنتو اولین اکران فیلم کانادایی جیمز منگولد فورد در برابر فراری است که درامی از کمپانی فاکس قرن بیستم با بازی مت دیمون و کریستین بیل و قرار است از 15 نوامبر راهی سینما ها گردد. این فیلم پس از اینکه در ونیز و تلوراید دیده شد در تورنتو به نمایش درمی آید.

اولین اکران دنیای کلاه برداران ساخته لورین اسکافاریا با بازی جنیفر لوپز و کنستانس وو و کاردی بی هم از جمله فیلم های حاضر در این دوره خواهد بود.

جوجو خرگوشه ساخته تایکا وایتیتی، الماس تراش نخورده اثر برادران سفدی با بازی آدام سندلر و شمشیر های از رو بسته به کارگردانی رایان جانسون از دیگر فیلم های این دوره هستند.

فقط رحمت به کارگردانی داستین دنیل کرتون با بازی مایکل بی. جوردن، سهره طلایی به کارگردانی جان کرالی با بازی نیکول کیدمن و انسل الگورت، داستان حقیقی دار و دسته کلی ساخته جاستین کورسل از استرالیا با بازی راسل کرو و چارلی هانام، فیلم زندگینامه ای هریت ساخته کیسی لمون با بازی جانل لمونائه، پرنده سیاه با بازی کیت وینسلت و سم نیل به کارگردانی راجر میچل، ترانه نام ها ساخته فرانکو ژیرار، آسمان آبی است با بازی پریانکا چوپرا به کارگردانی شونالی بوسی و زن آمریکایی سمی چلاس از کانادا نیز در فهرست فیلم های حاضر در این دوره جای دارند.

داستان ازدواج به کارگردانی نوآح بامبک، فیلم زندگینامه ای جودی گارلند با عنوان جودی ساخته روپرت گولد، چطور یک دختر بسازید ساخته کوکی گیدرویک، بخشایندگی ساخته چینونی چوکوو، هانی بوی ساخته آلما هارل، درد و افتخار ساخته پدرو آلمادوار، تصویر یک زن در آتش ساخته سلین سیاما، انگل ساخته بونگ جون-هو و فرانکی ساخته ایرا ساکس از دیگر فیلم های این دوره هستند.

در بخش جانبی نمایش ویژه فیلم های مهمی از هالیوود جای دارند. بروکلین بی مادر ساخته ادوارد نورتون با بازی بروس ویلیس، الک بالدوین و ویلم دفو از جمله این فیلم ها است. فانوس دریایی ساخته رابرت ای گرز باز هم با بازی ویلم دفو در کنار رابرت پتینسون، لاندرومات ساخته استیون سودربرگ با بازی مریل استریپ و گری اولدمن، تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد با بازی دو پاتل ساخته آرماندو ایانوچی و گزارش ساخته اسکات زی برنز نیز در همین بخش نمایش داده می شوند.

تورنتو سال جاری در مجموع فیلم های مهمی را برای فصل جوایز معرفی می نماید و 29 فیلم را برای نخستین بار در دنیا در معرض دید عموم می گذارد.

این جشنواره سال جاری 5 سپتامبر (14 شهریور) با مستند کانادایی روزگاری برادر بودند: رابی رابرتسون و بند به کارگردانی دنیل روهر افتتاح می گردد و 15 سپتامبر (24 شهریور) با اولین اکران دنیای رادیواکتیو با بازی رزاموند پایک در نقش ماری کوری دانشمند برنده جایزه نوبل به انتها می رسد. این فیلم به کارگردانی مرجان ساتراپی از محصولات آمازون استودیوز است.

منبع: خبر فوری
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 153

به "از تام هنکس تا استریپ ، جشنواره تورنتو حاضران 2019 را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تام هنکس تا استریپ ، جشنواره تورنتو حاضران 2019 را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید