غوغای چینی در بلوای تعطیلی سینماها ، تام و جری چینی هم آمد!

به گزارش زنگ قلاب بافی، در دنیا کرونا زده هنوز هم افراد بی شماری مشتاق جدیدترین فیلم های به نمایش درآمده در پرده نقره ای سینما هستند و می خواهند تماشاگر آثار کارگردانان و هنرپیشه های محبوب خود باشند. اما در این شرایط چاره ای جز دیدن فیلم های چینی ندارند!

غوغای چینی در بلوای تعطیلی سینماها ، تام و جری چینی هم آمد!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران ، هم اکنون در بیشتر کشورهای جهان فیلم های سینمایی به صورت آنلاین به معرض نمایش تماشاگران در می آید هر چند در بعضی از کشورهای جهان نظیر چین، نیوزلند سینماها بازگشایی شده اند.

همواره وقتی پای پرفروش ترین فیلم های گیشه درمیان باشد بی درنگ نام فیلم های هالیوودی مبادرت می گردد اما در شرایطی که سینماهای آمریکا هنوز در گسترده ای تعطیل هستند این فیلم های چینی هستند که گیشه می تازند و می فروشند.

با هم پرفروش ترین و پربیننده ترین فیلم های چینی کنونی جهان را مرور می کنیم، فیلم هایی که در غیاب هالیوودی ها به پرفروش ترین فیلم های جهان تبدیل شده اند.

Hi, Mom. سلام مامی. این نام یک فیلم چینی است. در شرایطی که بیشتر سینماهای جهان بسته است حالا یک فیلم چینی فرصت این را پیدا نموده تا با سبقت از آثار هالیوودی نگاه ها را به خود خیره کند. این فیلم داستان زنی است که به گذشته سفر می نماید تا فرصت این را پیدا کند با مادر خود ارتباط بهتری داشته باشد و زندگی بهتری را بسازد. این فیلم هم اکنون در سینماهای استرالیا، هنگ کنگ، نیوزلند و چین به نمایش درآمده و تا امروز پربیننده ترین فیلم این هفته بوده است.

فیلم دیگری که به معرض نمایش سینماها درآمده قسمت سوم یک فیلم چینی به نام کارآگاه چینی 3 است. در قسمت سوم این فیلم می بینیم که یک جنایت عظیم در توکیو پایتخت ژاپن رخ می دهد و کارآگاهان قهرمان این فیلم یعنی تانگ رن و سین فنگ در خصوص تحقیق درباره این جنایت کار خود را آغاز می نمایند. نبرد بین قوی ترین کارآگاهان آسیا به یک نمایش خنده دار تبدیل می گردد. این فیلم هم اکنون دومین فیلم پرفروش جهان است که در سینماهای هنگ کنگ، نیوزلند و چین و البته استرالیا به نمایش درآمده است.

فیلم بعدی ساخته مشترک هنگ کنگ و تایوان است و گودزیلا علیه کونگ نام دارد. در این فیلم عظیم ترین نمادهای سینما یعنی گودزیلا و کینگ کونگ مقابل هم قرار می گیرند تا شاهد سومین فیلم پربیننده در جهان در حال حاضر باشیم. این فیلم تخیلی در سینماهای متعددی در آسیا، آمریکای جنوبی و اروپا به نمایش درآمده است.

ادیسه نویسندگان نام دیگر فیلم چینی هاست. داستان این تریلر چینی از این قرار است که مردی شش سال پس از ربودن دخترش برای کشتن نویسنده یک رمان فانتزی استخدام می گردد اما به نظر می رسد جهانی رمان با واقعیت تلاقی می نماید.

خواهر دیگر فیلم پرفروش چینی هاست. این فیلم که موضوعی اجتماعی دارد داستان دختری را روایت می نماید که والدین خود را از دست داده است و با مسئله دنبال کردن زندگی مستقل یا تربیت برادر کوچک ترش روبرو است. این فیلم فقط در سه کشور استرالیا، چین و نیوزلند به نمایش درآمده است.

تام و جری از جنس چینی. این انیمیشنی است که چینی ها ساخته اند و هم اکنون در سینماهای بسیاری در آسیا، آمریکای جنوبی، اروپا و اقیانوسیه به نمایش درآمده است. داستان این انیمیشن از جایی آغاز می گردد که در هتل رویال گیت قرار است یک مراسم عروسی برگزار گردد اما مشکل اینجاست که جری موشه در این هتل زندگی می نماید. صاحبان هتل برای خلاصی از شر جری متوسل به تام گربه می شوند. نبرد بین تام و جری مثل همواره سوژه خنده داری است.

هیلدا حسینی خواه / خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1043

به "غوغای چینی در بلوای تعطیلی سینماها ، تام و جری چینی هم آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غوغای چینی در بلوای تعطیلی سینماها ، تام و جری چینی هم آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید