اشاره غیرمستقیم زلاتان به احتمال ماندنش در میلان با یک خودستایی دیگر!

به گزارش زنگ قلاب بافی، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به صورت غیرمستقیم به ماندنش در این تیم برای فصل آینده اشاره نمود.

اشاره غیرمستقیم زلاتان به احتمال ماندنش در میلان با یک خودستایی دیگر!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که تا روز گذشته به نظر می رسید که خاتمه فصل جاری مصادف با خاتمه دومین دوره حضور زلاتان ابراهیموویچ در میلان خواهد بود، اکنون شرایط عوض شده است و امکان دارد که این ستاره سوئدی یک فصل دیگر هم در روسونری بماند.

به مناسبت 100 تایی شدن بازی های زلاتان برای میلان، باشگاه در حین تمرینات تیم یک پیراهن خاص با عدد 100 را به ستاره 38 ساله اش تقدیم کرد و اظهارات ایبرا پس از دریافت این هدیه اشاره ای غیرمستقیم به احتمال ماندنش در تیم قرمزومشکی پوش شهر میلان داشت.

ابراهیموویچ گفت: برای من انجام یکصد بازی در میلان مایه افتخار است و امیدوارم که بتوانم بازی های بیشتری هم برای این تیم انجام دهد. از همه شما (بازیکنان) ممنونم. به لطف شماست که من هیچ رقیبی در تیم ندارم، وگرنه الان نمی توانستم بازی کنم.

در همین حال پائولو مالدینی اسطوره و یکی از اعضای کادر مدیریت ورزشی باشگاه میلان نیز به تمجید از ایبرا پرداخت و پس اهدای یک مدال یادبود به او گفت: تو برای چندین تیم بازی نموده ای، اما تنها در سه تای آنها بیش از 100 بازی انجام داده بودی. آژاکس، اینتر و پاری سن ژرمن. بنابراین اینکه با میلان هم به این تعداد بازی رسیدی اتفاق مهمی است. براوو زلاتان!

انتظار می رود که زلاتان در بازی بعدی میلان که 15 دقیقه بامداد فردا در سن سیرو مقابل بولونیاست به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 461

به "اشاره غیرمستقیم زلاتان به احتمال ماندنش در میلان با یک خودستایی دیگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشاره غیرمستقیم زلاتان به احتمال ماندنش در میلان با یک خودستایی دیگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید