امکانات عینک هوشمند Eaywear II

به گزارش زنگ قلاب بافی، هنگامی که دنیای فناوری و صنعت مد با یکدیگر پیوند بخورند، باید منتظر اتفاقات جذابی بود. یکی از این اتفاقات خاص، عینک هوشمندی است که هواوی در همکاری با شرکت کره ای جنتل مانستر (Gentle Monster) فراوری نموده و عنوان Huawei x Gentle Monster Eyewear II را روی آن گذاشته است. این عینک هوشمند علاوه بر ظاهر شیک و دلربایی که دارد، به فناوری های جدیدی مجهز شده که امکان لذت بردن از موسیقی را برای کاربر فراهم می نماید.

امکانات عینک هوشمند Eaywear II

به گزارش خبرنگاران به نقل از بازی سنتر،در مراسمی که برای معرفی گوشی موبایل Huawei Mate 40 تدارک دیده شده بود، هواوی طرفداران خود را با یک محصول غیرمنتظره سورپرایز کرد. این محصول، یک عینک هوشمند بود که مجهز به امکانات جالبی است و Huawei x Gentle Monster Eyewear II نام دارد. البته هواوی قبل تر نیز یک مدل عینک هوشمند ساخته بود؛ اما مدل Eyewear II می تواند امکانات جذاب تری را به کاربرش ارائه دهد.

در ابتدا ظاهر زیبای عینک توجه همگان را به خود جلب خواهد نمود. همان طور که گفتیم، عینک Huawei x Gentle Monster Eyewear II نتیجه همکاری هواوی با شرکت عینک سازی جنتل مانستر است و از این حیث، یک محصول خاص به حساب می آید. برند جنتل مانستر از آن دست برندهای صاحب سبک و شیک جهانی عینک سازی است که آبرو و اعتبار فراوانی دارد. همکاری این دو برند، نشان دهنده ارزش و اهمیت تلفیق مد و فناوری برای هر دو طرف است.

طراحی خاص؛ راحت و جذاب

در طراحی این عینک سعی شده در عین دقت کردن به راحتی استفاده برای کاربر، زیبایی ظاهری هم رعایت گردد. هواوی و جنتل مانستر سعی نموده اند در طراحی دسته ها و قسمتی که روی بینی قرار می گیرد، از اصول طراحی ارگونومیک استفاده نمایند. پدهایی که روی بینی قرار می گیرند، طوری طراحی شده اند تا کمترین میزان فشار را به بینی کاربر وارد نمایند و به همین دلیل، تعادل وزنی عینک Huawei x Gentle Monster Eyewear II بیشتر به سمت دسته های آن گرایش دارد.

دو نوع طراحی برای شیشه های عینک در نظر گرفته شده است. در مدل اول، از لنز شفاف طبی استفاده شده است و با استفاده از آن می توانید جهان را به همان رنگ واقعی اش ببینید. یک طراحی با شیشه های دودی هم برای عینک هوشمند Huawei x Gentle Monster Eyewear II در نظر گرفته شده است تا بتوانید مدل عینک آفتابی این محصول را سفارش دهید.

دسته هایی که روی گوش کاربر قرار می گیرند، میزبان تمام فناوری های این عینک هوشمند هستند. در قسمت بعد به امکانات فنی نسل دوم عینک های هوشمند هواوی می پردازیم.

امکانات عینک هوشمند Eaywear II

عینک هوشمند Huawei x Gentle Monster Eyewear II به گونه ای طراحی شده است تا دو عدد اسپیکر به وسیله دسته های آن روی گوش کاربر قرار بگیرند. این اسپیکرها برای کاربردهای متفاوتی استفاده می شوند و می توان برای گوش دادن به موسیقی، جواب دادن به تماس تلفنی، استفاده از دستیار هوشمند یا دریافت هشدارهای صوتی از آنها استفاده کرد.

مثلا هنگامی که این عینک هوشمند را به چشم دارید و یک قرار کاری برای ساعت آینده در تقویم موبایل تان تنظیم شده است، به وسیله اسپیکرها به شما هشدار داده می گردد که خودتان را برای حضور در این قرار کاری آماده کنید. خوبی این اسپیکرها در این است که هنگام پخش موسیقی می توانند صدای نویز محیط را تا 12 دسی بل کاهش دهند.

طراحی خاص و نوآورانه هواوی به گونه ای است که صدای خروجی اسپیکرها تنها به گوش کاربر می رسد و کسانی که در اطراف کاربری که از عینک Huawei x Gentle Monster Eyewear II استفاده می نماید، حضور دارند، نمی توانند صدای مکالمه تلفنی را بشنوند.

بخش دیگری از فناوری این عینک هوشمند به پنل های لمسی قرارگرفته در دسته های آن مربوط می گردد. قسمت بیرونی دسته های عینک دارای پنل های لمسی هستند و کاربر می تواند با استفاده از آنها کنترل پخش موسیقی و مکالمه را به دست بگیرد.

با دوبار ضربه (Tap) زدن به قسمت لمسی، مکالمه تلفنی برقرار می گردد و با سوآیپ کردن به راست یا چپ می توانید میزان صدا را کم یا زیاد کنید. با استفاده از این پنل لمسی می توانید ترک موسیقی در حال پخش را هم تغییر دهید و به ترک قبلی یا بعدی بروید.

استفاده از سنسورهای خاص در عینک هوشمند Huawei x Gentle Monster Eyewear II کاری نموده است تا پخش موسیقی تنها در هنگام بر چشم داشتن عینک ادامه پیدا کند. به محض اینکه این عینک هوشمند را از روی چشم تان بردارید، پخش موسیقی متوقف می گردد و بلافاصله بعد از بر چشم گذاشتن آن، پخش موسیقی ادامه پیدا می نماید. ارتباط بین نسل دوم عینک هوشمند هواوی با گوشی های موبایل به وسیله فناوری بلوتوث 5.2 برقرار می گردد که جدیدترین نسخه موجود از این فناوری ارتباطی است.

یک قاب عینک با امکانات خاص

قابی که برای عینک Huawei x Gentle Monster Eyewear II طراحی شده است، ظاهر زیبا و چشم نوازی دارد و کاربر را کاملا از افراد دیگر متمایز می نماید. اما خاص بودن این قاب، تنها به ظاهر آن خلاصه نمی گردد. بخشی از فناوری این عینک هوشمند در قاب آن واقع شده است و این قاب می تواند باتری داخلی این عینک هوشمند را شارژ کند.

استفاده از فناوری شارژ سریع یا همان Fast Charge کاری می نماید تا عینک هوشمند شما در زمان کمی شارژ گردد و برای استفاده مجدد آماده باشد. باتری عینک در حالت استندبای (Standby) می تواند تا 42 ساعت دوام بیاورد و در صورت پخش مداوم موسیقی هم می تواند تا 5 ساعت برایتان کار کند.

سلامی به آینده

همه ما در فیلم های علمی و تخیلی، عینک هایی را دیده ایم که تصاویری را به صورت واقعیت افزوده (AR) پیش چشم کاربرشان قرار می دهد و نقش یک دستیار واقعا هوشمند را برای انسان بازی می نمایند. شاید Huawei x Gentle Monster Eyewear II نتواند فیلم های علمی و تخیلی را برای ما به واقعیت تبدیل کند؛ اما به طور حتم نقطه آغاز خوبی برای تحقق این رویای دوست داشتنی است. با عینک هوشمندHuawei x Gentle Monster Eyewear II به آینده سلام کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 810

به "امکانات عینک هوشمند Eaywear II" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات عینک هوشمند Eaywear II"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید