ایرانسل اولین رومینگ بین المللی 5G را راه اندازی کرد

به گزارش زنگ قلاب بافی، اپراتور ایرانسل از راه اندازی اولین رومینگ 5G بین الملل با سه کشور امارات، چین و تایلند اطلاع داد.

ایرانسل اولین رومینگ بین المللی 5G را راه اندازی کرد

روابط عمومی ایرانسل در اطلاعیه ای گفت، مشترکانی که قصد سفر به کشورهای امارات متحده عربی، چین و تایلند را داشته باشند؛ می توانند در این کشورها از خدمات رومینگ اینترنت پرسرعت 5G ایرانسل استفاده نمایند.

اپراتورهای DU در امارات، China Mobile چین و AIS تایلند خدمات رومینگ 5G را به مشترکان ایرانسل ارائه می دهد. مشترکانی که قصد استفاده از این سرویس را دارند، می توانند پیش از خروج از مرزهای ایران، به وسیله اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره گیری کد دستوری #1111* خدمات رومینگ بین الملل خود را فعال نمایند. لغو این خدمات نیز به وسیله شماره گیری همین کد دستوری انجام می گردد.

در زمان حضور مشترک در مرزهای ایران، تعرفه های عادی برای مشترک محاسبه می گردد و تنها در صورت خروج از کشور و قرار گرفتن در منطقه ها تحت پوشش اپراتورهای طرف قرارداد، تعرفه های رومینگ محاسبه خواهد شد.

در حالی که هنوز 5G در ایران در دسترس عموم کاربران و مشترکان قرار نگرفته است؛ ایرانسل اقدام به راه اندازی رومینگ اینترنت پرسرعت 5G در کشورهای دیگر نموده است. ایرانسل درباره تعرفه های رومینگ 5G در این کشور صبحتی ننموده است.

منبع: شبکه چی
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1371

به "ایرانسل اولین رومینگ بین المللی 5G را راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل اولین رومینگ بین المللی 5G را راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید