بازار مرجان کیش ، بازار معروف و قدیمی کیش

به گزارش زنگ قلاب بافی، بازار مرجان کیش

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با بازار مرجان کیش ، یکی از برترین مزاکز خرید در کیش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

بازار مرجان کیش ، بازار معروف و قدیمی کیش

بازار مرجان (Marjan Shopping Mall) یکی از قدیمی ترین و برترین مراکز خرید در جزیره کیش است که در سال 1370 شروع به کار نموده است. این بازار که سمت شرق جزیره کیش و در جاده دنیا قرار گرفته است، حدود دویست هزار متر مربع مساحت دارد و با یک طبقه و دو سالن احداث شده است. یکی از ویژگی های معماری ساختمان این بازار این است که از بالا به شکل حرف Y است.

نورپردازی زیبا و چشمنوازی که در این مرکز خرید به کار رفته، تأثیر به سزایی در زیباتر شدن فضای داخلی داشته و گردشگرانی که وارد این بازار می شوند را به خود مجذوب می نمایند. واحدهای تجاری بازار مرجان دارای ویترین های بزرگ هستند و امکان دید وسیعی را برای بازدیدنمایندگان به وجود آورده اند. بعلاوه بازار مرجان کیش دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم 5٬400 متر مکعب است که بیش از 800 گونه ماهی و آبزیان مختلف را به نمایش گذارده است. در این بازار 39 آب نما با ارتفاع 50 متر، که با 420 پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده اند، این بنا را در شب ها دیدنی تر و باشکوه می سازند.بازار مرجان جزیره کیش 200 واحد تجاری به همراه 80 دفتر اداری، 120 سوئیت و انبار را در خود جای داده است. بازار مرجان علاوه بر غرفه های تجاری و اداری، شامل سوئیت برای اقامت مسافران نیز است و یکی از کامل ترین مجتمع ها به شمار میرود. از کالاهایی که در بازار مرجان عرضه می گردد می توان به پوشاک زنانه و مردانه برای تمامی سنین، لوازم خانگی، عطر و ادکلن اشاره نمود.

تمام اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید برای فروش عرضه می شوند، از برترین برندهای داخلی و خارجی هستند که شامل برندهایی همانند زارا، مانگو، آدیداس، نایک، پوما، ریباک و غیره می شوند. محصولات و اجناسی که در واحدهای تجاری این مرکز خرید به فروش می رسند، دارای قیمت های نسبتا مناسبی می باشند و اگر قصد خرید داشته باشید، دست خالی از آن خارج نمی شوید.

بعلاوه تنوع اجناس و محصولات در فروشگاه های بازار مرجان کیش بالا بوده و مهمترین علت برای جلب رضایت خریداران و گردشگران می باشد. بعد از گشتن در بازار مرجان و کلی خرید، مطمئنا خسته خواهید شد. می توانید به رستوران و کافی شاپ این مجموعه مراجعه کنید. غذاها و نوشیدنی های عالی و خوشمزه ای که در محیط خنک این مکان ها ارائه می شوند، خستگی را از تنتان به در می نماید.

دسترسی

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، جاده دنیا

شماره تماس: 0784036-0916

ساعات کار: از 10 صبح الی 1 بعد از ظهر و از 4 بعد از ظهر الی 10 شب

منبع: تاپ تراول
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1755

به "بازار مرجان کیش ، بازار معروف و قدیمی کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار مرجان کیش ، بازار معروف و قدیمی کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید