بازخوانی کتاب سیرت رسول الله(ص) با صدای بهروز رضوی

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران (پانا) - روایت کتاب سیرت رسول الله(ص) مشهور به سیرة النبی را به مدت یک هفته با صدای بهروز رضوی از رادیو تهران بشنوید.

بازخوانی کتاب سیرت رسول الله(ص) با صدای بهروز رضوی

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ بهروز رضوی از برنامهسنگلج رادیو تهران کتاب سیرة رسول الله یا زندگی رسول خدا که به سیره ابن اسحاق مشهور است، را در شش قسمت بازخوانی می نماید. این کتاب اثر محمد بن اسحاق بن یسار از مورخان تاریخ اسلام و نخستین سیره نسبتاً جامع از زندگی محمد پیامبر اسلام (ص) است که به عنوان اولین تلاش اصیل در این زمینه شناخته می گردد.

در سیرت رسول الله، به پیشینه خانوادگی پیامبر اعظم(ص) پرداخته می گردد؛ پیشینه خانوادگی و بافت اجتماعی عصر جاهلیت، طلوع اسلام و بعثت خاتم پیامبران، تبدیل عصر جاهلیت به صدر اسلام و...

بازخوانی وقایع تاریخی به شیوه یک حکایت شیرین و شنیدنی است؛ وقایع تاریخی پیش از تولد مبارک حضرت محمد (ص) و اوضاع اجتماعی در حجاز آن روز طوری بازگو می گردد که دیدگاه جامعه شناسانه هم به سیرت رسول الله می دهد. نسب پیامبر، معجزات رسول الله، بعثت، بیعت مردم مدینه و هجرت، بیان غزوات، گسترش اسلام و وفات رسول خدا(ص) و...

برنامه سنگلج هر بامداد از ساعت 1:35روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

مخاطبان در سرتاسر جهان می توانند به وسیله وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران به وسیله موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز و ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز مستمع ما باشید.

همچنین مستمعین از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را به وسیله گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 745

به "بازخوانی کتاب سیرت رسول الله(ص) با صدای بهروز رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازخوانی کتاب سیرت رسول الله(ص) با صدای بهروز رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید