تور سریلانکا: برای آن ها که می خواهند به سریلانکا سفر نمایند

به گزارش زنگ قلاب بافی، سفر به سریلانکا

بسیاری از افراد فکر می نمایند که برای سفر به یک کشور فقط مطالعه در خصوص جاذبه های گردشگری آن مقصد کافیست، در صورتی که اگر نکاتی را راجع به مقصد بدانیم، قطعا سفر بهتری خواهیم داشت. در این نوشتار از خبرنگاران می خواهیم 10 نکته ساده اما ضروری را که برای سفر به سریلانکا ضروری است بدانید، در اختیارتان قرار دهیم. با ما باشید:

تور سریلانکا: برای آن ها که می خواهند به سریلانکا سفر نمایند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

برای آهسته حرکت کردن آماده شوید

اگر چه حمل و نقل در کشور سریلانکا به نسبت گذشته بسیار بهتر شده است اما هنوز هم ممکن است گاهی با مشکلاتی روبر شوید. یکی از مرسوم ترین وسایل حمل و نقل در این کشور توک توک است که مخصوصا در مسیرهای کوهستانی و یا گذر از مرزعه های چای بسیار گزینه خوبی است، با این حال منتظر این باشید که به سرعت به مقصدتان نرسید.

برای آرامش بروید نه دیوانگی!

اگر دوست دارید تا هم با طبیعت زیبا و دست نخورده روبرو شوید هم از شلوغی های اذیت کننده مردم گردشگر ها به دور باشید سریلانکا ر ا انتخاب کنید. اگر دوست دارید تا با مردم سریلانکا بیشتر گرم بگیرید و آشنا شوید، به جای اقامت در هتل سعی کنید در یکی از مهمان خانه هایی که به صورت خانوادگی اداره می شوند و تعدادشان هم اصلا کم نیست، اقامت کنید.

به شمال کشور بروید و از جمعیت فرار کنید

به طور کلی کشور سریلانکا به مقدار جایی مانند تایلند شلوغ پلوغ نیست اما اگر دوست دارید تا حتی از آن جمعیت هم فرار کنید و به معنای واقعی سکون را تجربه کنید، به استان شمالی این شور بروید، جایی که در آن نه خبری از امکانات مدرن و گردشگران است و نه هتل های خارجی و فقط سواحل دیدنی است و سواحل دیدنی…

غذاهای محلی را نباید فراموش کنید

یکی از خوبی های سفر به سریلانکا تست غذاهای بسیار خوشمزه آن هاست. سریلانکایی ها غذای خوشمزه ای دارند پس تا می توانید خودتان را تحویل بگیرید! (یعنی از غذاهای محلی شان میل کنید!) بیشترین مواد تشکیل دهنده این غذاها را آرد و برنج تشکیل می دهد. برنج و کاری و کوتو روتی، 2 نمونه از برترین و خوشمزه ترین غذاهای سریلانکاست. شاید مثل دیگر کشورهای شرقی آسیا، در سفر به سریلانکا هم منتظر غذاهای خیابانی و دکه های غذایی باشید اما دقیقا این، یکی از مواردی است که در سریلانکا به چشم نمی خورد.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1364

به "تور سریلانکا: برای آن ها که می خواهند به سریلانکا سفر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا: برای آن ها که می خواهند به سریلانکا سفر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید