برترین سواحل استانبول ، تجربه خوشگذرانی در سفر به ترکیه (تور ارزان استانبول)

به گزارش زنگ قلاب بافی، ترکیه، یکی از پرگردشگرترین و تماشای ترین کشورهای دنیاست که معروفیت آن بیشتر به علت سواحل زیبا و بی نظیر آن است. تعداد سواحل این کشور بسیار زیاد هستند و قطعا شما در طول سفر خود فرصت این را نخواهید داشت که از تمامی آن ها تماشا نمایند. از این رو در این بخش لیستی از برترین سواحل استانبول در ترکیه را برای شما عزیزان آماده نموده ایم که در ادامه معرفی می کنیم. اگر قصد سفر به استانبول برای تماشای برترین سواحل استانبول را دارید، ادامه مطلب را دنبال نمایید.

برترین سواحل استانبول ، تجربه خوشگذرانی در سفر به ترکیه (تور ارزان استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

ساحل تروبلو

از برترین سواحل استانبول تروبلو (true blue) یکی از زیباترین و محبوب ترین سواحل استانبول است که منظره فوق العاده ای به دریا دارد. در این جا شما می توانید تصویر بسیار دیدنی از غروب خورشید را دیدن نموده و منظره ها بی نظیری از جزایر و قایق های ماهیگیری را از مارینا (Marina) مشاهده نمایید. علاوه بر این منظره ها دیدنی، سرگرمیات متنوع، رستوران ها، برنامه های دیدنی و ... نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده است. در رستوران های این ساحل می توانید غذاهای خوشمزه و متنوعی را سفارش داده و در یک فضای عالی با منظرهی فوق العاده به ساحل، نوش جان نمایید. در طول تابستان نیز نمایش های زنده و جذابی برای سرگرمی مسافران و گردشگران اجرا می گردد. استراحت در ساحل شنی زیبا، آب تنی در استخر، صرف نوشیدنی در کافه ها و باغ های محلی و ... از جمله دیگر امکاناتی است که می توانید در ساحل تروبلو در سفر به استانبول از آن برخوردار باشید.

ساحل بروس

بروس (Burc) یکی از برترین سواحل استانبول است که زیبایی و آرامش خاصی دارد. این ساحل در امتداد دریای سیاه قرار داشته و منظره بی نظیری به رنگ آبی این دریا دارد. گردشگران در این ساحل علاوه بر استراحت و چرت زدن در زیر سایبان های ساحلی، از سرگرمیات هیجان انگیزی چون والیبال ساحلی و ورزش های آبی متنوع برخوردار می باشند. بعلاوه شما می توانید در مهمانی های ساحلی که در این منطقه برگزار می گردد نیز شرکت نموده و ساعات خوبی را بگذرانید.

ساحل دالیا

در سفر به استانبول اگر به دنبالی مکانی برای استراحت و آرامش اعصاب خود هستید، پیشنهاد ما ساحل دالیا (Dalia) است. دالیا یک منطقه سرسبز و وسیع می باشد که سرگرمیات گوناگونی در آن لحاظ شده است. شما می توانید بر روی قایق های پارویی سوار شده و در حالی که بر روی آبی آرام و محیطی خلوت شناور هستید، ساعاتی را به تمدد اعصاب پرداخته و از این آرامش لذت ببرید. موج سواری و والیبال ساحلی از جمله سرگرمیات سالم دیگری هستند که در دالیا از آن برخوردار خواهید بود. پنیر فتای Ezine و عسل Fethiye از جمله غذاهای محلی هستند که در غذاخوری های این منطقه برای شما گردشگران سرو می شوند. علاقه مندان به غذاهای دریایی نیز می توانند خوشمزه ترین آن ها را در رستوران های دالیا نوش جان نمایند.

ساحل گلدن

ساحل گلدن (Golden) در سفر به استانبول در نزدیکی دریای مرمره و سیاه و در Rumelishisari واقع شده است. هتل و خانه های ویلایی، رستوران ها، کافه ها و سرگرمیات فراوانی در این منطقه وجود دارد که امکان یک سفر چند روزه خوب و به یادماندنی را برای گردشگران فراهم می نماید. ورودی این ساحل در طول روزهای هفته 15 لیره و آخر هفته ها 30 لیره می باشد. در این جا می توانید با انواع سرگرمیات ساحلی مانند قایق پدالی، بازی صخره نوردی، گلف و والیبال ساحلی خود را سرگرم نموده یا در این ساحل زیبا پیاده روی کنید و لذت ببرید. برای اقامت نیز این امکان را دارید که یکی از 26 خانه ییلاقی ساحل گلدن را انتخاب نموده یا در هتل مجللی که در این منطقه وجود دارد، اقامت داشته باشید. انواع غذاهای بین المللی و دریایی نیز در رستوران های این ناحیه سرو می گردد که با توجه به علاقه خود می توانید رستوران مورد نظر خود را برای صرف وعده های غذایی انتخاب نمایید. در کنار این رستوران ها، کافه ها و فست فودهای متنوعی نیز وجود دارد.

ساحل نان استاپ

ساحل نان استاپ (Non Stop) یکی از سواحل سرگرمیی استانبول است که با توجه به اجرای برنامه ها، مهمانی های ساحلی و ورزش های متنوعی که در آن وجود دارد به این نام خوانده می گردد. در واقع به این معنی که سرگرمی در این ساحل بدون وقفه در حال اجرا است. والیبال ساحلی، تنیس، بسکتبال و ورزش های آبی مانند جت اسکی، قایقرانی و قایق پدالی از جمله فعالیت ها و سرگرمیات رایج در این ساحل می باشند. علاوه برای این سرگرمیات، فرصت این را دارید که در اجرای کنسرت های زنده نیز شرکت داشته باشید. یک رستوران زیبا در این ساحل وجود دارد که دارای یک تراس ساحلی بی نظیر و فوق العاده می باشد.

ساحل سولار

ساحل سولار (Solar) یکی از بزرگ ترین سواحل اختصاصی ترکیه با یک کیلومتر طول است. انواع فعالیت های ورزشی و سرگرمیی متنوع مانند موج سواری، قایق رانی و جت اسکی را می توانید در این ساحل تجربه کنید. علاوه بر آن می توانید در برنامه ها و کنسرت های زنده ای که در این جا برگزار می گردد، شرکت نموده و لذت ببرید. ورودی این ساحل در طول روزهای هفته 15 لیره و آخر هفته ها 25 لیره می باشد.ترکیه سواحل بسیار زیبایی دارد که علاوه بر لذت بردن از منظره ها فوق العاده و آرامش آن، می توانید ورزش ها و سرگرمیات متنوع و هیجان انگیزی را نیز تجربه نموده و روزهای خوبی را برای خود بسازید. در این مطلب تعدادی از سواحل استانبول که بسیار مورد توجه گردشگران بود، معرفی گردید. داشتن این اطلاعات به شما یاری می نماید تا از بین سواحل متعدد این کشور برترین را انتخاب نموده و سفر خوبی برای خود بسازید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1619

به "برترین سواحل استانبول ، تجربه خوشگذرانی در سفر به ترکیه (تور ارزان استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل استانبول ، تجربه خوشگذرانی در سفر به ترکیه (تور ارزان استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید