بهره برداری از تالار اجتماعات بخش شیمی و فیزیک دانشگاه شیراز

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران/فارس در مراسمی با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیئت رئیسه، اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز، تالار اجتماعات بخش شیمی و فیزیک این دانشگاه افتتاح شد.

بهره برداری از تالار اجتماعات بخش شیمی و فیزیک دانشگاه شیراز

بهره برداری از تالار اجتماعات بخش های فیزیک و شیمی دانشگاه شیراز/معاون اداری و اقتصادی دانشگاه شیراز در آیین افتتاح تالار اجتماعات بخش های شیمی و فیزیک این دانشگاه گفت: آمفی تئاتر بخش شیمی و فیزیک دانشگاه با اعتبار 17 و نیم میلیارد ریال و در مدت زمان 8 ماه ساخته شده است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، دکتر محمدحسین ستایش اضافه نمود: این تالار در زیربنایی به وسعت 250متر مربع احداث شده است و گنجایش 150نفر را دارد.

ستایش سال های 98 و 99 را دوران شکوفایی طرح های عمرانی در دانشگاه شیراز دانست و اعلام کرد : تابستان سال جاری عملیات اجرایی مهدکودک و پیش دبستانی دانشگاه شیراز شروع شد و ان شاءالله این پروژه مهرماه 99 به بهره برداری می رسد.

معاون دانشگاه شیراز با یادآوری اینکه 3 واحد خوابگاهی به همت خیران مراحل ساخت را طی می نماید، اعلام کرد: با پیگیری های شبانه روزی مسئولان دانشگاه، تلاش شده است تا با توجه به محدودیت های موجود، بودجه مناسبی برای سال آینده دانشگاه شیراز اختصاص یابد.

ستایش گفت: با مدیریت صحیح، کار و تلاش شبانه روزی، پاکدستی و امید به آینده می توان تحولات بزرگ در دانشگاه و کشور ایجاد کرد.

رییس دانشگاه شیراز هم در این مراسم گفت: 35 پروژه عمرانی در دانشگاه شیراز در حال اجراست که عمده آن ها خوابگاه های دانشجویی است.

دکتر حمید نادگران اضافه نمود : فرسودگی و قدمت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شیراز سبب شده است که توجه ویژه ای به آنها گردد.

رئیس پارک علم و فناوری فارس هم در این مراسم به بیان مطالبی درخصوص دانشگاه های نسل سوم و انقلاب چهارم صنعتی پرداخت.

دکتر ذوالقدر با اشاره به نمونه های پیروز دنیا در حوزه کارآفرینی و نوآوری، ضرورت توجه به اکوسیستم کارآفرینی را یادآوری کرد.

ذوالقدر گفت: در پارک علم و فناوری فارس، امکانات و تسهیلات مناسب در اختیار صاحبان ایده و دانشگاهیان قرار می گیرد.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تلاش و همکاری مسئولان، ناحیه علم و فناوری در منطقه دنیا پارس دانشگاه شیراز راه اندازی گردد.

براساس این گزارش، در ادامه این مراسم از بزرگترین ماکت جدول تناوبی عناصر کشور نیز رونمایی شد.

این جدول تناوبی با عناصر کاملا طبیعی و به همت انجمن علمی دانشجویی بخش شیمی ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 111

به "بهره برداری از تالار اجتماعات بخش شیمی و فیزیک دانشگاه شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از تالار اجتماعات بخش شیمی و فیزیک دانشگاه شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید