تشریح آخرین شرایط مناطق سیل زده جنوب استان کرمان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استان

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به شرایط مسدود بودن بعضی راه های روستایی و قطعی برق مناطق سیل زده جنوب استان توضیح داد: از کل راه های روستایی مسدود شده طی 2 روز گذشته در جنوب استان کرمان تا به امروز 110 ‪ راه روستایی بازگشایی شده و از210 مورد قطعی برق روستاهای شهرستان های سیل زده جنوب استان فقط 25 مورد باقی مانده است که امیدواریم هرچه سریعتر این قطعی برق و مسدود بودن راه ها رفع گردد.

تشریح آخرین شرایط مناطق سیل زده جنوب استان کرمان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استان

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

مجید سعیدی در گفت و گو با خبرنگاران درباره آخرین شرایط مناطق سیل زده جنوب استان کرمان اظهار کرد: بافت خاک منطقه جنوب استان کرمان به گونه ای است که وقتی سیلی جریان پیدا می نماید، نمی گردد به راحتی وارد مناطق مختلف این حوزه به ویژه مناطق روستایی شد که همین امر سبب می گردد اقدامات امدادی و عملیاتی زمان بر باشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه حجم بارش اخیرهای جنوب استان کرمان در دو روز گذشته خیلی زیاد بود، به دلیل پراکندگی روستاها و امکانات محدود، هنوز بخشی از کار امدادرسانی به مناطق سیل زده جنوب استان باقی مانده است. هرچند برای حل مسائل با حداکر ظرفیت در حال کار خدمات و امدادرسانی به مردم این منطقه هستیم.

سعیدی با اشاره به شرایط مسدود بودن بعضی راه های روستایی و قطعی برق مناطق سیل زده جنوب استان توضیح داد: از کل راه های روستایی مسدود شده طی 2 روز گذشته در جنوب استان کرمان تا به امروز 110 ‪ راه روستایی بازگشایی شده و از210 مورد قطعی برق روستاهای شهرستان های سیل زده جنوب استان فقط 25 مورد باقی مانده است که امیدواریم هرچه سریعتر این قطعی برق و مسدود بودن راه ها برطرف گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه به دلیل تخریب مسیرها، امکان عبور خودروها وجود نداشت در نتیجه بعضی مسائل همچنان باقی مانده است اضافه کرد: از 178 مورد قطعی آب براثر جاری شدن سیلاب در جنوب استان کرمان تا به امروز آب 106 روستا وصل و فرآیند وصل شدن 72 مورد دیگر همچنان ادامه دارد.

سعیدی با بیان اینکه راه های اصلی بازگشایی شده و سه مورد راه فرعی هنوز مسدود است توضیح داد: آبگرفتگی روستاها تمام شده و اکنون روستایی در محاصره سیلاب نداریم و برآورد خسارات در حال اجرا است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه در سیل اخیر فاضلاب شهر کهنوج دچار مشکل زیادی شده بود که این مسائل نیز هم اکنون برطرف شده است اضافه کرد: هفت قسمت جاده رودبار جنوب به زهکلوت تخریب شده بود که با اقدامات نیروهای راهداری هم اکنون دسترسی به این منطقه نیز برقرار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 296

به "تشریح آخرین شرایط مناطق سیل زده جنوب استان کرمان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط مناطق سیل زده جنوب استان کرمان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید