تمهیدات وی ژه برای موج نخست مسافرت های تابستانی به اصفهان

به گزارش زنگ قلاب بافی، فرمانده انتظامی استان اصفهان از تمهیدات ویژه این فرماندهی در حوزه های انتظامی و ترافیکی برای موج نخست مسافرت های تابستانی اطلاع داد.

تمهیدات وی ژه برای موج نخست مسافرت های تابستانی به اصفهان

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطربه مردم خدا جو و روزه دار گفت: با انتها یافتن ماه مبارک رمضان در 16 تیر و همچنین تعطیلات عید فطر شاهد موج نخست مسافرت های تابستانی به سمت استان خواهیم بود که در این زمینه تمهیدات ویژه ای در حوزه انتظامی و ترافیکی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: امیدوار هستیم، بستر و فضای امن و آرامی را برای مسافرانی که این استان را به عنوان مقصد خود انتخاب می نمایند و یا از مسیرهای آن عبور می نمایند، فراهم گردد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده باش تمامی نیروهای پلیس راه و راهور و اختصاص نیروهای کمکی به این دو پلیس برای پوشش ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی و همچنین محورهای منتهیبه سمت مناطق تفرجگاهی و روانسازی ترافیک در درون شهر ها و جلوگیری از بروز گره های کور ترافیکی اطلاع داد.

وی گفت: اجرای طرح های عملیاتی، برخورد ویژه با تخلف سرعت غیر مجاز خودروها، کنترل ناوگان مسافربری، برخوردبا موتورسیکلت سواران متخلف و نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت های مسافربری از دیگر اقدامات در این زمینه خواهد بود.

سردار آقاخانی اعلام کرد: در درون شهر نیز گشت های ویژه کمین و شکار پلیس آگاهی استان به منظور پیشگیری از وقوع جرایم فعال خواهند شد. همچنین کنترل سارقان سابقه دار، دستگیری متهمان تحت تعقیب و محکومان غایب، فعالیت ویژه گشت های پلیس پارک در سطح تفرجگاه ها و فعالیت پلیس گردشگری در محیط های گردشگری استان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز انتظامی در ایام تعطیلات به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به صورت مضاعف برای شهروندان و مسافران هستند، از دو شماره تلفن 110 و 197 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و پلیس یاد کرد و گفت: از همگان انتظار داریم پلیس را در تامین امنیت جامعه کمک دهند و هرگونه انتقاد یا پیشنهادی در مورد بهتر شدن خدمات پلیس دارند و یا با موارد مشکوکی و جرم مشهودی برخورد کردند موضوع را به وسیله شماره تلفن های 110 و 197 به ما انعکاس دهند تا آنالیز و پیگیری لازم انجام یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 76

به "تمهیدات وی ژه برای موج نخست مسافرت های تابستانی به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات وی ژه برای موج نخست مسافرت های تابستانی به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید