ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد شروع شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مهرماه 99 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز، 28 مهرماه شروع می گردد.

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز دوشنبه 28 مهر می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک، به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند. همچنین نتایج دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه azmoon.org قرار گرفته است.

همچنین راهنمای پذیرفته شدگان نهایی مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته، کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه sanjesh.iau.ir قرار گرفته است و داوطلبان می توانند جهت دریافت و مطالعه راهنما، به این سامانه مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 680

به "ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید