حدود 100 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه های دانشگاه بیرجند اسکان دارند خبرنگاران

به گزارش زنگ قلاب بافی، مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: حدود 100 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که احتیاج به حضور در دانشگاه دارند، از خدمات خوابگاهی بهره مند می شوند و در صورت حضوری شدن کلاس ها، آمادگی پذیرش دانشجویان را داریم.

حدود 100 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه های دانشگاه بیرجند اسکان دارند خبرنگاران

حسین خزیمه نژاد، مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعطیلی خوابگاه ها از اسفند 98، اظهار کرد: براساس دستورالعمل سازمان امور دانشجویان و تأکید وزارت علوم، خدمات ما به دانشجویان خوابگاهی به شکل چشمگیری کاهش یافت.

خزیمه نژاد بیان نمود: به همین دلیل صرفا به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که احتیاج به حضور در دانشگاه و استفاده از امکانات دانشگاهی مانند آزمایشگاه یا کتابخانه داشتند، خوابگاه تعلق گرفت.

مدیر دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: این گروه از دانشجویان حدود 100 نفر بودند که در خوابگاه ها اسکان داشتند و حضور انان در خوابگاه ها ادامه دارد.

وی توضیح داد: برای این دانشجویان صرفا خدماتی مانند غذا با قیمت های مصوب دانشگاه ارائه می گردد.

خزیمه نژاد بیان نمود: ما از فرصت تعطیلی خوابگاه ها بهره گرفتیم و ارتقای 2 خوابگاه را در دستور کار قراردادیم که پروژه این خوابگاه ها به زودی تمام می گردد.

وی اظهار داشت: درصورت تصمیم وزارت علوم مبنی بر حضوری شدن کلاس های درسی یا برگزاری امتحانات به صورت حضوری، آمادگی پذیرش دانشجویان در خوابگاه ها را داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 962

به "حدود 100 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه های دانشگاه بیرجند اسکان دارند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 100 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه های دانشگاه بیرجند اسکان دارند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید