خبرنگاران چین 31 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد

به گزارش زنگ قلاب بافی، پکن- خبرنگاران- سازمان ملی بهداشت چین بیان کرد در 24 ساعت گذشته 31 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است که 30 مورد آن خارجی و تنها یک مورد داخلی بوده است.

خبرنگاران چین 31 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران این کمیسیون همچنین روز دوشنبه بیان کرد در روز گذشته 4 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت شده اند که همگی آنها از استان هوبی کانون شیوع ویروس کرونا بوده اند.

کمیسیون بهداشت چین همچنین با بیان اینکه از 31 مورد ابتلا به کرونا 30 مورد ان وارداتی و تنها یک مورد منشا داخلی داشته است توضیح داد همچنین در شبانه روز گذشته 17 مورد مشکوک نیز گزارش شده است که همگی آنها موارد وارداتی بوده است.

این گزارش می افزاید شمار کل افراد وارداتی مبتلا به ویروس کرونا به چین تا کنون به 723 تن رسیده است.

گزارش حاکی است شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین به 81 هزار و 470 تن و شمار افراد فوت شده هم به سه هزار و 304 تن رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین بیان کرد با ترخیص 322 تن در شبانه روز گذشته از بیمارستان ها، شمار کل بهبود یافتگان در این کشور به 75 هزار و 770 تن رسیده است.

همچنین دو فرودگاه استان هوبی در شهرهای انشی و شیان از امروز بازگشایی شده اند فرودگاه شهر انشی که به 14 شهر پرواز دارد 8 جهت پروازی خود را از سر گرفته است و فرودگاه شیان هم پروازهای خود به سه شهر را از سر گرفته است.

شهر ووهان کانون اصلی شیوع ویروس کرونا که از روز گذشته به صورت نسبی از قرنطینه خارج شد و افراد توانستند وارد این شهر شوند قرار است از روز 20 فروردین نیز به صورت کلی از قرنطینه خارج گردد و ورود و خروج به این شهر آزاد گردد.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین بیان کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا لحظه مخابره این خبر در سراسر دنیا، به 723 هزار و 903 نفر رسیده که 33 هزار و 966 تن فوت شده و 151 هزار و 312 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 306

به "خبرنگاران چین 31 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چین 31 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید