دیوید فینچر از فیلم نامه اولیه فیلم منک متنفر بوده است!

به گزارش زنگ قلاب بافی، دیوید فینچر در مصاحبه جدید خود بیان کرده پس از ساخت فیلم نه چندان پیروز بیگانه 3 از لحن و ساختار فیلم نامه اولیه فیلم منک منتفر شده است. فیلم منک یکی از مهم ترین فیلم های امسال است که منتظرش هستیم.

دیوید فینچر از فیلم نامه اولیه فیلم منک متنفر بوده است!

فیلم منک چندی دیگر از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد تا بعد از چند سال شاهد فیلم جدیدی از دیوید فینچر باشیم و تلاش های این کارگردان برای ساخت اثری پیرامون فرایند ساخت همشهری کین بالاخره به سرانجام برسد. فیلم نامه منک در میانه های دهه 1990 میلادی، تقریبا هم زمان با ساخته شدن فیلم بیگانه 3 توسط پدر فینچر، جک فینچر، نوشته شده است. منک قرار است داستان زندگی هرمن جی. منکیویچ، نویسنده فیلم نامه همشهری کین را به تصویر بکشد که برای کسب اعتبار و شهرت با اورسن ولز می جنگد. اختلافات منکیویچ و ولز برای تصاحب مالکیت فیلم نامه همشهری کین یکی از عجیب ترین و بزرگترین مناقشات سینمایی دهه 1940 است.

  • باشگاه مبارزه؛ پیش گویی های دیوید فینچر پس از 20 سال

فینچر در گفت وگوی اخیر خود با ولچر اعلام کرده رونوشت اولیه فیلم نامه منک پس از تجربه کابوس وار کارگردانی بیگانه 3 در نظر او بسیار محدود به نظر رسیده و بیش از یک داستان جذاب، اثری درباره انتقام بوده است. او در بخشی از صحبت هایش این چنین حس خود نسبت به نوشته اولیه پدرش را بیان کرده است: به نوعی از برداشت و رویکرد جک منتفر شدم. من احساس کردم آنچه که در فیلم نامه باید از آن صحبت شود، تاکید بر مفهوم همکاری است. شاید این واقعیت را دوست نداشته باشید که در فرایند ساخت یک فیلم مدیون افرادی با مهارت های مختلف هستید، اما باید آن را بپذیرید وگرنه متضرر خواهید شد. وقتی برای نخستین بار فیلم نامه پدرم را خواندم، داستان به چیزی مانند حذف اورسن ولز شبیه بود. زمانی که 12 ساله بودم او به من گفت ولز در هر سمتی -کارگردان، تهیه کننده و بازیگر- ستاره بوده است، بنابراین من می دانستم که پدرم برای ولز احترام قائل است. به همین خاطر از خودم پرسیدم این -شخصیت ارائه شده از ولز در فیلم نامه اولیه- دیگر کیست؟

طبق گفته های فینچر در نسخه اولیه فیلم نامه فیلم منک به جای تمرکز بر لزوم همکاری در کارهای گروهی و فیلم سازی، بیشتر به داستان انتقامی میان ولز و منکیویچ پرداخته شده است.

گری اولدمن بازیگر برنده جایزه اسکار قرار است نقش هرمن جی. منکیویچ را در فیلم جدید فینچر ایفا کند. از دیگر بازیگران منک می توان به آماندا سیفرید در نقش ماریون دیویس، چارلز دنس، لی لی کالینز و تاپنس میدلتون اشاره کرد.

فینچر برای القای صحیح حس و حال آن روزهای هالیوود قصد دارد فیلم منک را به صورت سیاه و سفید به تصویر بکشد و برای رسیدن به قاب ها و تصاویر مد نظرش با یکی از فیلم برداران محبوبش، اریک مِسراشمیت، همکاری کرده است. این دو هنرمند پیش از این با سریال شکارچیان ذهن نشان داده اند که در همکاری با یکدیگر تا چه اندازه می توانند صحنه های جالب توجه و تحسین برانگیزی تحویل مخاطب دهند.

فیلم منک در در 14 آذر (4 دسامبر) از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: IndieWire

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 688

به "دیوید فینچر از فیلم نامه اولیه فیلم منک متنفر بوده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید فینچر از فیلم نامه اولیه فیلم منک متنفر بوده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید