راهنمای کامل سفر به بورا بورا، بهشتی در اقیانوس آرام

به گزارش زنگ قلاب بافی، بی شک یکی از جزایر زیبایی که در اقیانوس آرام جنوبی واقع شده است و می توانید با سفر به این جزیره، تجربه شگفت انگیز و فراموش نشدنی را به دست بیاورید، جزیره بورا بورا است. این جزیره تحت حاکمیت کشور فرانسه بوده و جاذبه های شگفت انگیز و فوق العاده ای دارد. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به جزیره بورا بورا انداخته و بیان کنیم که چرا این جزیره تبدیل به محبوب ترین مقصد برای گردشگران شده است. با ما همراه باشید تا نگاهی به راهنمای سفر به جزیره بورا بورا بیاندازیم.

راهنمای کامل سفر به بورا بورا، بهشتی در اقیانوس آرام

طبیعت شگفت انگیز جزیره بورا بورا

اگر نگاهی به طبیعت شگفت انگیز جزیره بورا بورا بیاندازیم، باید گفت که این جزیره به علت ماهیت خود مملو از جاذبه های طبیعی است. به عنوان مثال بر اساس گزارش منتشر شده از سوی سی ان ان، ساحل جزیره بورا بورا جز 10 ساحل اول جهان به شمار میرود و افرادی که عاشق غواصی و یا تماشای دریا هستند، می توانند به این جزیره زیبا سفر نموده و از طبیعت فوق العاده آن بازدید نمایند.

شگفتی های طبیعی این جزیره به قدری است که آن را تبدیل به یک مکان عالی برای فیلمبرداری نموده است و فیلم های مختلف هالیوودی در این جزیره ساخته شده اند.

نارگیل های جزیره بورا بورا

مهم ترین فراوری این جزیره نارگیل است و این میوه برای مردم بومی جزیره بورا بورا اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می توانید در اقصی نقاط این جزیره، درخت های نارگیل مختلفی را مشاهده کنید. اگر با تورهای معتبر به این جزیره زیبا سفر کنید، حتماً فرآیند باز کردن نارگیل را یاد خواهید گرفت و خوشمزه ترین نارگیل های جهان را در این جزیره امتحان خواهید کرد.

تاریخچه جزیره بورا بورا

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه این جزیره زیبا بیاندازیم، باید گفت که بیش از 4 میلیون سال پیش این جزیره زیبا بر اثر فوران آتشفشانی به وجود آمد و تا مدت ها به عنوان یک منطقه غیر قابل سکونت محسوب می شد. پس از گذشت سالیان متمادی این جزیره شکل امروزی را به خود گرفت و مردم جزیره تانگن به این منطقه آمدند.

تا مدت ها این مردم ساکنان اصلی جزیره بورا بورا بودند. پس از قرن ها و در دوره استعمار دریایی بریتانیا، انگلیسی ها پا به این جزیره گذاشتند و آن را به امپراطوری خود اضافه کردند.

در دوره رشد امپراتوری فرانسه، بورا بورا به بخشی از مستعمره این کشور اضافه شد و تا به امروز نیز از این جزیره به عنوان بخشی از مستعمره فرانسه یاد می گردد. البته نکته مهم است که این جزیره جز خاک فرانسه به حساب نمی آید.

دانستنی های جالب در رابطه با جزیره بورا بورا

اگر علاقه مند هستید تا به جزیره بورا بورا سری بزنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا قبل از انجام این کار نگاهی به دانستنی های این جزیره بیاندازید.

در وهله اول باید گفت که این جزیره از نظر موقعیت جغرافیایی در حد فاصله کشور استرالیا و ایالات متحده آمریکا واقع شده است. جمعیت این جزیره بیش از 8 هزار نفر بوده و از نظر مساحت، این جزیره 29.3 کیلومتر مربع خاک دارد.

از بورا بورا به عنوان یکی از خصوصی ترین جزایر جهان یاد می گردد. معروف ترین سوغاتی این جزیره مروارید های تیره رنگ است. یکی از نکات جالبی که باید بدانید این است که به علت شرایط خاص این جزیره و افرادی که در آن اقامت دارند، این جزیره هیچ گونه حشره موذی و یا مار سمی ندارد و اگر با چنین مواردی مشکل دارید، می توانید با خیال آسوده به جزیره بورا بورا سر زده و از این جزیره تماشا کنید.

در دوره جنگ جهانی دوم این جزیره به عنوان پایگاه آمریکا محسوب می شد و بیش از 6 هزار سرباز آمریکایی در این منطقه مستقر بودند.

منطقه ها گردشگری بورا بورا

برای این که یک سفره لذت بخش و فوق العاده به جزیره بورا بورا داشته باشید، ضروری است تا اطلاعات خود را در رابطه با مکان های جهانگردی و گردشگری این جزیره افزایش دهید. در این بخش نگاهی به جاذبه های گردشگری مختلف این جزیره، برترین اقامتگاه های آن و برترین کافه ها و رستوران های بورا بورا انداخته و بخش های مختلفی از این جزیره را به شما معرفی می کنیم.

جاذبه های جهانگردی بورا بورا

اگر بخواهیم نگاهی به جاذبه های جهانگردی این جزیره بیاندازیم، می توان به موارد زیر اشاره نمود. اگر عاشق طبیعت هستید به شما پیشنهاد می دهیم تا به هر دو بخش گفته شده در ادامه سری زده و از این منطقه ها گردشگری جزیره بورا بورا تماشا کنید.

  1. ساحل ماتیرا

ساحل ماتیرا زیباترین منطقه ساحلی در بورا بورا است و اگر قصد دارید تا یک ویو شگفت انگیز از اقیانوس آرام را مشاهده کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا حتماً سری به این ساحل زیبا بزنید.

  1. کوه اتمانو

همان طور که اشاره نمودیم، جزیره بورا بورا از فوران کوه آتشفشانی به وجود آمد. این کوه آتشفشانی اتمانو بود که حالا در مرکز این جزیره قرار گرفته و از آن به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری بورا بورا یاد می گردد.

برترین استراحتگاه های بورا بورا

بی شک این جزیره به عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگران خارجی به شمار میرود و همین موضوع سبب شده تا شاهد به وجود آمدن استراحتگاه های مختلفی در جزیره بورا بورا باشیم.

نکته بسیار جالب این است که برترین استراحتگاه های جزیره بورا بورا به شکل سنتی و بومی ساخته شده اند و همین موضوع باعث می گردد تا گردشگران تجربه شگفت انگیزی در هنگام اقامت در این مکان ها داشته باشند. از مهم ترین استراحتگاه های این جزیره که محبوبیت بسیار زیادی بین جهانگرد ها دارند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. Four Seasons Resort Bora Bora
  2. The St. Regis Bora Bora Resort
  3. Conrad Bora Bora Nui

برترین رستوران های بورا بورا

اگر در هنگام سفر به جزیره بورا بورا علاقه مند بودید تا به سراغ برترین رستوران ها و کافه های این جزیره بروید، به شما پیشنهاد می دهیم تا حتماً سری به رستوران های زیر بزنید:

  1. Le Corail

Le Corail یک رستوران فرانسوی در جزیره بورا بورا بوده که از آن به عنوان رستوران لاکچری و گران قیمت این جزیره یاد می گردد. اگر دوست دارید تا خوشمزه ترین غذاهای فرانسوی را میل کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا سری به این رستوران زده و از آن تماشا کنید.

  1. Bora Bora Beach Club and Restaurant

Bora Bora Beach Club and Restaurant یکی دیگر از کلاب ها و رستوران های این جزیره است که علاوه بر غذاهای فرانسوی می توانید سایر غذاهای اروپایی را نیز در این مکان میل کنید. به علت آن که قیمت این رستوران مقرون به صرفه است، اکثرا گردشگران به این مکان آمده و غذای خود را در این رستوران می نمایند.

  1. Bora Bora Yacht Club

اگر در پی یک رستوران با منوی متنوع در بورا بورا هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به سراغ کلاب Bora Bora Yacht Club آمده و از آن تماشا کنید. شما می توانید انواع غذاهای اروپایی، فرانسوی و دریایی را در این کلاب میل نموده و لحظات شگفت انگیزی را در این مکان تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1740

به "راهنمای کامل سفر به بورا بورا، بهشتی در اقیانوس آرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کامل سفر به بورا بورا، بهشتی در اقیانوس آرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید