رقم قرارداد گل محمدی با پرسپولیس معین شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبر ورزشی نوشت: مجید صدری در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک استوری وعده خبری خوش به طرفداران پرسپولیس داده و از آن ها خواسته تا حدس بزنند این چه خبر خوشی است که قرار است در روز های آینده به آن ها برسد؟ سرپرست باشگاه، اما بدون شرح خاصی در خصوص تمدید قرارداد یحیی گل محمدی در زمان مدیریت جعفر سمیعی خاطرنشان کرد این قرارداد تمدید شده باز هم تمدید شده است!

رقم قرارداد گل محمدی با پرسپولیس معین شد

ماجرا، اما چه بود؟ چرا وقتی قرارداد یحیی گل محمدی تا سال 1402 تمدید شده دوباره قرارداد همین مربی تا سال 1402 تمدید می گردد؟! بسیاری از همکاران رسانه ای ما و طرفداران پرسپولیس از یکدیگر پرسیدند که مگر می گردد؟ کسی هم شرح خاصی در این رابطه نداد تا افکار عمومی روشن گردد در حالی که ماجرا ساده است.

در پی جدایی گابریل کالدرون آرژانتینی از جمع سرخپوشان، مسوولان این تیم جستجوی خود را برای پیدا کردن جانشین او آغاز نموده و محمد حسن انصاری فرد انتها یحی گل محمدی را به عنوان سرمربی تازه خود منصوب کرد.

روز 23 دی ماه سال 1398 یحیی گل محمدی با حضور در باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی یک و نیم ساله به طور رسمی راهنمایی این تیم را عهده دار شد. در واقع او تا سرانجام لیگ بیستم با پرسپولیس قرارداد داشت. قراردادی که ارزش اقتصادی آن 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای نیم فصل دوم لیگ نوزدهم و 5 میلیارد تومان برای لیگ بیستم بود. مضاف بر اینکه باشگاه پرسپولیس چک 6 میلیارد تومانی هم چک برای باشگاه شهرخودرو مشهد جهت صدور رضایتنامه گل محمدی کشیده بود!

با این وجود پیش از آغاز لیگ بیستم کشمکش هایی میان یحیی گل محمدی و مهدی رسول پناه پیش آمد که گفته می شد جرقه آن با مخالفت مدیرعامل وقت پرسپولیس برای افزایش مبلغ قرارداد سرمربی تیم زده شد! با کناره گیری مهدی رسول پناه از پرسپولیس پس از حواشی زیاد، جعفر سمیعی جانشین او شد. مدیرعامل تازه بلافاصله با افزایش مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی به علاوه مدت آن تا سال 1402 موافقت و به آن رسمیت بخشید. بنابر شنیده ها بر اساس این توافقنامه تازه که به امضای طرفین رسید قرارداد یحیی گل محمدی به 8 میلیارد تومان به علاوه 2 میلیارد تومان آپشن تغییر پیدا کرد.

به عبارت ساده تر مجید صدری قرارداد یحیی گل محمدی را تا سال 1402 به ارزش اقتصادی ذکر شده تمدید نموده بود. حالا به نظر می رسد مجید صدری مدت قرارداد سرمربی پرسپولیس را تمدید ننموده باشد بلکه مبلغ آن را باز هم افزایش داده است چرا که نمی توان قراردادی که تا سال 1402 تمدید شده را باز هم تا همان سال 1402 تمدید کرد! شنیده ها حکایت ازآن دارد قرارداد تازه یحیی گل محمدی به 11 میلیارد تومان برای هرسال و 3 میلیارد تومان آپشن تغییر یافته است.

البته یحیی گل محمدی در حال حاضر پیروز ترین مربی ایران بوده و هر مبلغی هم بگیرد حق اش است، اما باشگاه پرسپولیس یک باشگاه مردمی است. انتظار طرفداران از باشگاه مردمی شفاف سازی در مورد مدت و مبلغ قرارداد سرمربی است همان طور که در بارسلونا، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ یا سایر تیم های پرطرفدار جهان هم مبلغ و مدت قرارداد مربیان شفاف اعلام می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1259

به "رقم قرارداد گل محمدی با پرسپولیس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد گل محمدی با پرسپولیس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید