رگبار باران و بارش برف در نقاط مختلف کشور طی امروز تا شنبه ، این دریا امروز و فردا مواج است ، بارش ها در سواحل خزر چگونه است؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، سازمان هواشناسی از بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

رگبار باران و بارش برف در نقاط مختلف کشور طی امروز تا شنبه ، این دریا امروز و فردا مواج است ، بارش ها در سواحل خزر چگونه است؟

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی خاطرنشان کرد امروز در نیمه غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر ابرناکی ، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نیمه شمالی فارس و بوشهر ابرناکی ، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی و خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

آدینه به تدریج ابرناکی و بارش در شمال غرب و غرب کاهش می یابد و بارش در مرکز، شمال شرق و سواحل دریای خزر تداوم خواهد داشت .

شنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق و شمال شرق کشور ادامه می یابد و در بخش هایی از مرکز و شرق کشور نیز به صورت پراکنده رخ خواهد داد.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه آسمان در غالب منطقه ها کشور صاف خواهد بود.

اواخر وقت دوشنبه در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.

بعلاوه طی 2 روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1401 بروزرسانی: 18 اسفند 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1636

به "رگبار باران و بارش برف در نقاط مختلف کشور طی امروز تا شنبه ، این دریا امروز و فردا مواج است ، بارش ها در سواحل خزر چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و بارش برف در نقاط مختلف کشور طی امروز تا شنبه ، این دریا امروز و فردا مواج است ، بارش ها در سواحل خزر چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید