سمبل کاری تسلا در ساخت خودروی مدل Y

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، قیمت خودروی مدلY تسلا بیش از 52 هزار دلار است، اما به نظر می رسد این شرکت بعضی قطعات داخلی آن را وسایل ارزان وغیر حرفه ای سرهم بندی نموده و درحقیقت خودرو را سرسری ساخته است.

سمبل کاری تسلا در ساخت خودروی مدل Y

به همین دلیل تصاویری از سیستم خنک کننده خودرو در فضای آنلاین منتشر شده که نشان می دهد این بخش وسیله نقلیه با چوب مصنوعی کنار هم نگه داشته شده است.

هنگامیکه یکی از مالکان این خودرو برای تعمیر اختلالی در وسیله نقلیه، قطعات آن را باز کرد، با رسیدن به سیستم کندانسور خنک کننده مایع قالبی را مشاهده کرد که با ابزارهای غیر حرفه ای سرهم بندی شده است. او تصاویری از این قطعات سرهم بندی شده را منتشر کرد . پس از او عده ای دیگر از مشتریان تسلا نیز تصاویر مشابهی را به اشتراک گذاشتند.

البته بعضی دیگر از صاحبان خودروهای مدلY تصاویری از سرهم بندی حرفه ای تر این سیستم را به اشتراک گذاشتند که در آن به جای چوب مصنوعی از قطعات پلاستیکی استفاده شده بود.

تسلا سال گذشته این خودرو را رونمایی کرد که از ماه مارس امسال برای مشتریان تحویل شده است. مدل Y ظرفیت 7 سرنشین را دارد و در 3.5 ثانیه سرعت آن از صفر به 100 کیلومتر برثانیه می رسد.

قیمت پایه این خودرو 52هزار و 900 دلار اعلام شده و بنابراین بعضی صاحبان خودرو با مشاهده سرهم بندی قطعات با ابزارهای اولیه و غیر حرفه ای، ناامید شده اند.

این درحالی است که وب سایت الکترک در ماه ژوئن و پس از بازگشایی کارخانه تسلا در فرمونت کالیفرنیا فاش کرد خریداران مدل Y از خودروهای خود راضی نیستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 623

به "سمبل کاری تسلا در ساخت خودروی مدل Y" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمبل کاری تسلا در ساخت خودروی مدل Y"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید