طرح کالابرگ الکترونیک در هرمزگان شروع شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، استاندار هرمزگان از شروع طرح کالابرگ الکترونیک بر بستر شبکه ملی اعتبار (شما) در این استان اطلاع داد.

طرح کالابرگ الکترونیک در هرمزگان شروع شد

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی درخصوص اهمیت طرح کالابرگ الکترونیک گفت: به منظور حمایت از سبد غذایی خانوار و تقویت سلامت غذایی این امکان برای مردم ایجاد شده که با اعتبار یارانه، بتوانند یک ماه زودتر اقلام ضروری خانوار خود را خریداری نمایند.

استاندار هرمزگان ویژگی شاخص این طرح را حفظ قدرت خرید مردم در طول دوره برشمرد و اضافه کرد: برای حفظ قدرت خرید مردم در این طرح؛ قیمت کالا در شهریور 1400 مبنا و ملاک عمل قرار گرفته و دولت طبق سبد کالای معین شده ما به تفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می نماید.

وی احترام به سلایق مختلف را دیگر مزیت دیده شده در طرح کالابرگ اعلام نمود و ادامه داد: مردم برای خرید اقلام کالایی این طرح می توانند آزادانه و به سلیقه خود هر نشان تجاری را انتخاب و خریداری نمایند و امکان پرداخت ما به تفاوت قیمت کالای انتخابی با کالای مرجع نیز میسر شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان عنوان نمود: در طرح کالابرگ الکترونیک بر بستر شبکه ملی اعتبار امکان دیگری هم فراهم شده که مردم براساس احتیاج خانوار، اندازه کمتر یا بیشتری از کالاهای اساسی مرجع را به انتخاب خود و تا سقف مقدار اعتبار یارانه شان خریداری نمایند.

دوستی در رابطه با افراد مشمول این طرح گفت: همه کسانی که حساب یارانه آنها در استان هرمزگان است از امشب می توانند جهت مشاهده مقدار اعتبار و اقلام کالایی مصوب این طرح از 2 روش اقدام نمایند، مسیر نخست اینکه با تلفن همراه سرپرست خانوار کد دستوری #28*788* را شماره گیری نمایند؛ مسیر دوم نیز نصب برنامه کاربردی شما (شبکه ملی اعتبار) با استفاده از برنامه های اندرویدی بازار و مایکت یا مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1613

به "طرح کالابرگ الکترونیک در هرمزگان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کالابرگ الکترونیک در هرمزگان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید