قانون گذاران برای لغو فیلتر توئیتر کوشش نمایند

به گزارش زنگ قلاب بافی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه با اشاره به حضور نمایندگان در فضای مجازی گفت: قانون گذاران برای لغو فیلتر توئیتر کوشش نمایند تا حضور پرحجم آن ها در این شبکه اجتماعی غیر قانونی، حرمت قانون را زیر سؤال نبرند.

قانون گذاران برای لغو فیلتر توئیتر کوشش نمایند

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، اکبر نصراللهی رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه با اشاره به حضور نمایندگان در فضای مجازی گفت: استقبال و آمادگی برای یاری باور نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رسانه و حضور پرحجم،بی سابقه، هوشمندانه و فعالشان را در فضای مجازی به ویژه در توییتر به فال نیک می گیرم.

وی در ادامه اضافه نمود: 500 توئیت در هفته اول آغاز بکار مجلس یازدهم را به صدها توئیت نمایندگان منتخب قبل از آغاز کار اضافه کنید و این باور متفاوت و اشتیاق زیاد به ارتباط با مردم را می رساند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: با وجود این انتظار و لازم است:

1. نمایندگان برای ارتباط مستمر و مؤثر با مردم و پیشگیری از گاف های معمول بعضی مسئولان ، آرایش جدید رسانه ای را بشناسند و اصول و تاکتیک های کار در این حوزه را آموزش ببینند.

2. قانون گذاران برای لغو فیلتر توئیتر کوشش نمایند تا حضور پرحجم آن ها در این شبکه اجتماعی غیر قانونی، حرمت قانون را زیر سؤال نبرند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 466

به "قانون گذاران برای لغو فیلتر توئیتر کوشش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون گذاران برای لغو فیلتر توئیتر کوشش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید