قیمت مسکن در شمال شهر تهران چقدر شد؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران، طبق آخرین گزارش های بانک مرکزی در شهریور ماه متوسط قیمت مسکن در منطقه یک بیش از 50 میلیون تومان به عنوان گران ترین منطقه تهران اعلام شده است و کمترین قیمت مسکن متعلق به منطقه 18 تهران است که قیمت آن 10 میلیون و 400 تومان است. این افزایش قیمت ها در حالی است که قیمت مسکن در این مناطق به ترتیب حدود 102 و 81 درصد افزایش طی یک ساله مقایسه شهریور پارسال تا شهریور سال جاری داشته اند.

قیمت مسکن در شمال شهر تهران چقدر شد؟

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

افزایش قیمت مسکن در شمال شهر تهران در حالی رخ می دهد که فعالان بازار مسکن نیز متوسط قیمت مسکن در شمال شهر تهران را بیش از متری 50 میلیون تومان عنوان می نمایند.

در همین رابطه یک کارشناس بازار مسکن درباره قیمت مسکن در شمال شهر تهران به خبرنگاران گفت: متوسط قیمت مسکن در شمال شهر تهران به ویژه در منطقه یک بیش از 50 میلیون تومان است؛ این در حالی است که بعضی ارگان ها برای متعادل سازی بازار، قیمت مسکن در شمال تهران را حذف نموده اند تا متوسط قیمت مسکن در تهران را تعدیل نمایند.

منصور غیبی اضافه نمود: البته در بعضی مناطق حذف بعضی آمارها می تواند به جامعه آرامش دهد و التهاب قیمت ها را تا حدودی کم کند اما مطالعات میدانی نشان می دهد مردم تسلیم این نوع هیجان رفتاری دولت ها نمی شوند و برای خرید خانه اقدام می نمایند؛ چرا که در این سال ها کاهش قیمت مسکن چندان رخ نداده است.

او اظهار کرد: البته اینکه گفته می گردد متوسط قیمت مسکن در منطقه یک بیش از 50 میلیون تومان است، این رقم برای سازندگان مسکن به صرفه نیست. یعنی چنانچه یک سازنده بخواهد در شمال شهر تهران یک خانه قدیمی را از نو بسازد هزینه ساخت مسکن بیش از متری 50 میلیون تومان تمام می گردد.

طبق این گزارش خبرنگاران در آخرین اعلام بانک مرکزی از شرایط مسکن نیز قیمت مسکن منطقه یک تهران در مهر ماه سال جاری از 50 میلیون تومان ماه قبل به 56 میلیون و 800 هزار تومان افزایش یافته است.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه اخبار مسکن بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 693

به "قیمت مسکن در شمال شهر تهران چقدر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن در شمال شهر تهران چقدر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید