قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 18 مهر ، نمره دوربین آیفون 13 بالاتر از آیفون 12

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی هم هستند که در بازار با قیمتی مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 18 مهر ، نمره دوربین آیفون 13 بالاتر از آیفون 12

دوربین آیفون 13 در آنالیز DxOMark بالاتر از آیفون 12 پرو نهاده شد

گوشی های سری آیفون 13 با دوربین های بهبودیافته نسبت به نسل قبلی وارد بازار شده اند و آنالیز های DxOMark هم چنین موضوعی را تایید می نمایند. DxOMark پس از آنالیز دوربین آیفون 13 مینی و پرو، اینبار به سراغ مدل استاندارد رفته. دوربین آیفون 13 توانسته در آنالیز این مرجع به امتیاز 130 دست پیدا کند و بالاتر از آیفون 12 پرو با امتیاز 128 قرار بگیرد.

DxOMark به این گوشی اپل در بخش عکاسی امتیاز 138 را داده که سه امتیاز بالاتر از آیفون 12 پرو است. در بخش فیلمبرداری هم با امتیاز 117 روبه رو هستیم که 5 امتیاز بالاتر آیفون 12 پرو محسوب می گردد. با این وجود در بخش زوم گوشی تازه اپل امتیاز پایین تری، 55 را بدست آورده است.

با وجود اینکه در آیفون 13 شاهد استفاده از دوربین تله فوتو جداگانه نیستیم، اما عملکردش نسبت به نسل گذشته بهبود داشته است.

با توجه به امتیازهای بدست آمده و البته گفته DxOMark، تفاوتی میان ماژول های دوربین آیفون 13 و 13 مینی وجود ندارد، بنابراین بدون توجه به دستگاهی که می خرید، به سیستم دوربین یکسانی دسترسی پیدا می کنید.

DxOMark از کیفیت بالای رنگ، وایت بالانس و رنگ پوست مناسب در بیشتر شرایط نوری خبر داده. از سایر ویژگی های مثبت دوربین این گوشی هوشمند می توان به فوکوس اتوماتیک سریع و دقیق در عکاسی و فیلمبرداری اشاره نمود.

با وجود چنین ویژگی های مثبتی، دوربین این گوشی هوشمند در بخش زوم عملکرد بالایی ندارد، در ویدیوهای آن بخصوص در شرایط نوری ضعیف نویز به چشم می خورد و بعلاوه در صحنه های با کنتراست بالا، داینامیک رنج محدودی دارد.

با این امتیاز، آیفون 13 و 13 مینی با امتیاز 130 در صندلی یکسانی با آیفون 12 پرو مکس قرار می گیرند.

قیمت گوشی موبایل امروز 18 مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1254

به "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 18 مهر ، نمره دوربین آیفون 13 بالاتر از آیفون 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 18 مهر ، نمره دوربین آیفون 13 بالاتر از آیفون 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید