سامسونگ برای گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 اهداف بلندپروازانه ای دارد

به گزارش زنگ قلاب بافی، سامسونگ گوشی های تاشو را به عنوان عامل کلیدی رشد کسب وکار موبایل خود در نظر گرفته است. این شرکت فعلا در این بازار موقعیت منحصربه فردی دارد و می خواهد این تسلط را حفظ کند. سامسونگ بعد از عرضه گلکسی فولد نشان داده که توجه ویژه ای به این گوشی ها نشان می دهد و کیفیت آن ها را روزبه روز بهتر می نماید.

سامسونگ برای گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 اهداف بلندپروازانه ای دارد

در همین زمینه می توانیم به استقبال مناسب از گوشی های گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد 2 هم اشاره کنیم. این کمپانی حالا پیش بینی نموده که نسل جدید گوشی های تاشوی سامسونگ فروش بالاتری خواهند داشت. بر اساس گزارشی از کره جنوبی، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای فروش 7 میلیون واحد از گوشی های تاشوی خود در امسال است. گفته می گردد گوشی های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) معرفی خواهند شد.

سامسونگ امیدوار است که گلکسی زد فولد 3 به تنهایی حدود 3 میلیون از این آمار فروش را تشکیل خواهند داد. با توجه به اینکه امسال خبری از گلکسی نوت 21 نیست و گلکسی زد فولد 3 هم از قلم S Pen پشتیبانی می نماید، احتمال بالایی برای رسیدن به این هدف وجود دارد.

برای گلکسی زد فلیپ 3 هم این شرکت می خواهد 4 میلیون واحد از آن را به فروش برساند. چنین هدفی هم کاملا امکان پذیر محسوب می گردد زیرا این گوشی با قیمت بسیار کمتر نسبت به برادر بزرگتر خود راهی بازار خواهد شد. باید خاطرنشان کنیم سامسونگ سال گذشته حدود 2.5 میلیون گوشی تاشو به دست کاربران رساند و فروش 7 میلیون واحد از این گوشی ها یعنی می خواهد آمار فروش آن ها را بیش از 2 برابر کند.

همان طور که گفتیم، این اهداف بلندپروازانه هستند و باید ببینیم کاربران تا چه حد از این گوشی ها استقبال خواهند کرد. در همین زمینه بعضی کارشناسان کره ای اعلام نموده اند که سال گذشته هم سامسونگ می خواست 5 میلیون واحد از این گوشی ها را راهی بازار کند ولی فقط 2.5 میلیون گوشی تاشو را به دست کاربران رساند. از طرف دیگر نباید تاثیرات همه گیری کرونا را از قلم بیندازیم که همچنان قدرت خرید میلیون ها نفر را کاهش داده است.

گفته می گردد سامسونگ در آینده نزدیک فراوری انبوه گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را شروع خواهد نمود و در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) به احتمال زیاد شاهد معرفی این گوشی ها خواهیم بود. در هر صورت باید ببینیم این گوشی های تازه نفس سامسونگ تا چه حد می توانند نظر مشتریان را جلب نمایند.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1064

به "سامسونگ برای گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 اهداف بلندپروازانه ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ برای گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 اهداف بلندپروازانه ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید