حذف شارژر از جعبه فروش گوشی های سامسونگ

به گزارش زنگ قلاب بافی، شرکت سامسونگ گوشی های نو سری گلکسی A را بدون قرار دادن شارژر در جعبه فروش به ایالات متحده فرستاده است. این رویه که پیشتر هم دیده شده بود، محتمل است به سایر محصولات سامسونگ هم سرایت کند.

حذف شارژر از جعبه فروش گوشی های سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته میلادی، شرکت سامسونگ آغاز به ارسال گوشی های پرچمدار گلکسی سری اس 21 خود بدون شارژر همراه کرد و این فرایند به گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 و بعلاوه سری تازه گلکسی S22 منتقل شد. اکنون تأیید شده است که این فرایند به گوشی های سری های ارزان تری مانند گلکسی A نیز منتقل می گردد. صفحات فرود گوشی های گلکسی A13 5G و گلکسی A03s در ایالات متحده بر این تأکید می نمایند که هیچ دوشاخه شارژری در جعبه فروش وجود ندارد.

چنان که می دانیم، صفحه فرود (Landing Page) یک وبسایت، در واقع نخستین صفحه ای است که کاربر به وسیله آن وارد وبسایت می گردد. این صفحه ها تا حد امکان مجذوب کننده و کاربردی ساخته می شوند تا بازدیدنماینده را در وبسایت نگه دارند. البته باید متذکر شد که اولین صفحه وبسایت همواره صفحه ورود محسوب نمی گردد.

بعلاوه شایعه شده است که حذف شارژر به سری گلکسی M نیز سرایت خواهد نمود. این گزارش تازه، حدس های قبلی در خصوص شرکت سامسونگ، مبنی بر کنار گذاشتن شارژر های همراه در تمام گوشی های تازه را تایید می نماید. باید دید که آیا سری گلکسی A و M بدون شارژر در بازار های بیشتری به جز از ایالات متحده عرضه خواهند شد یا خیر. به هر حال با شرایط موجود، به نظر می رسد که این رویه به سایر گوشی های این شرکت در سایر بازار های فروش هم به تدریج نفود کند.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1482

به "حذف شارژر از جعبه فروش گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف شارژر از جعبه فروش گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید