متن تقدیر و تشکر از استاد (شعر و جملات تشکرآمیز رسمی از استاد)

به گزارش زنگ قلاب بافی، برای تقدیر و تشکر از استادتان از چه متنی باید استفاده کرد؟ تشکر از اساتید و معلمان امری شایسته است که بسیار آنان را مسرور نموده و خستگی را از تنشان بیرون خواهد نمود. از این رو در این مطلب انواع متن تقدیر و تشکر از استاد را برای شما آماده نموده ایم که شما با اندکی تغییر می توانید به سلیقه خودتان یک متن قدردانی از استاد جالب بنویسید.

متن تقدیر و تشکر از استاد (شعر و جملات تشکرآمیز رسمی از استاد)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

در این مطلب می خوانید:

متن تقدیر و تشکر از استاد

شعر تشکر از استاد

متن تشکر از استاد ورزشی

متن تقدیر و تشکر از استاد

در سپیده دم ازل آن موقع که سازندگی کائنات آغاز می گشت

و کتاب تکوین گشوده می شد نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر

بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه زیبای استاد بود

و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت

همیشه و در همه چیز استاد من هستید

عرض تشکر دارم بابت تمام زحماتی که برای اینجانب کشیدید.

❤✿❤✿❤✿❤

استاد گرانقدر جناب آقای/سرکار خانم …

باسلام

با نام و یاد ایزد دانا آغاز به سخن که می کنید از لابه لای کلماتتان طنین صدای انبیاء به گوش می رسد. تبار این کلمه ها به اندیشه هایی می رسند که خزانه دارشان لقمان حکیم بود. شما میراث دار گنجینه های حکمت هستید. آغاز به سخن که می کنید، کلمه ها به پرواز درمی آیند و بالا می فرایند و می پیوندند با کانون هرچه کلمه طیبه است.

سخن بگویید تا چشم ها، از خواب ندانستن برخیزند، تا قدم های خشکیده توانی تازه بگیرند، تا حرف ها و گفته ها، مهمان مان کنند در لحظاتی چند.

سخن بگویید تا حروف الفبا دانه دانه بر زمین باران ندیده جانمان ببارند و خوشه خوشه حدیث زندگی از وجودمان بروید.

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار

چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم

به پاس اینکه عاشقانه به رویشمان کمر بسته اید مقامتان را ارج می نهیم و سلامتی و طول عمر و همیشه استاد بودن را از خداوند متعال برایتان آرزومندیم.

❤✿❤✿❤✿❤

می گویند اگر می خواهی به کسی لطف کنی به او ماهی نده، ماهیگیری رابه او بیاموز. استاد گرامی! سپاسگزار شما در زندگی خود هستم که اندیشیدن رابه من آموختید نه اندیشه ها را.

❤ متن تقدیر و تشکر از استاد ❤

جناب آقای/ سرکار خانم … استاد خوبم:

شما روشنایی بخش تاریکی جان هستید و ظلمت اندیشه را نور می بخشید. چگونه سپاس گویم مهربانی و لطف شما را که سرشار از عشق و یقین است. چگونه سپاس گویم تأثیر علم آموزی شما را که چراغ روشن راهنمایی را بر کلبهٔ محقر وجودم فروزان ساخته است.

آری در مقابل این همه عظمت و شکوه، نه توان سپاس است و نه کلام وصف. راز و رمز پویای علم و کشف معانی بدیع و تجلی جلوه های شهودی معرفت کیمیایی است که آسمان علم به برکت سیما و سیرهٔ نورانی نبی مکرم صلی الله علیه و آله و سلم، انسان دربند خاک را به معراج حضور می خواند؛ و چه خرم علمی که از چشمهٔ معارف سیراب شود و چه زیبا دانشی که قبای پرنیانش به عطر و بوی گلستان محمدی معطر شود و چه معماری باشکوهی باشد بنایی که سنگ هویت و فرهنگ آن ریشه درمدینه النبی بیابد؛ و امروز کاخ آباد علم به سروش معنوی و مفهوم پیغام او بیش از پیش محتاج راهنمایانی است که علاوه بر حفظ آبادانی آن در راه اعتلای آن به فرزندان خویش محبت کنند.

انواع متن تقدیر و تشکر از استاد

و با تقدیر و تشکر شایسته از استاد فرهیخته و فرزانه سرکار خانم دکتر………………. که با نکته های دلاویز و گفته های بلند، صحیفه های سخن را علم پرور نمود و همیشه راهنما و راه گشای نگارنده در اتمام و اکمال خاتمه نامه بوده است.

معلما مقامت ز عرش برتر باد همیشه توسن اندیشه ات مظفر باد

❤✿❤✿❤✿❤

ز بوسیدنی های این روزگار یکیشان بود دست آموزگار

بوسه می زنم بردستان اولین معلم دبستانم جناب آقای /خانم………………عزیز، بهترین معلم زندگی ام که با تمام وجود برای آموختنمان زحمت کشید. قدردانی می کنم از همکلاسی، دوست، و همسفرم ………….. به پاس زحماتش

ممنونم از اساتیدی که عهده دار داوری این کار بودند. اصلاح می کنم: گیر دادن وابراز من هم هستم کردن و تقدیر و تشکر می کنم از خانواده عزیزم و دوستان خوبم به پاس خوبی هاشان…

❤✿❤✿❤✿❤

یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات والله به ما تعملون خبیر (11مجادله)

که ایزد مقامی ببخشد بلند بر آنان که در بحر دانش درند، به سر ضمیر همه هست آگه خدای خبیر

دانشمند اندیشمند استاد برجسته جناب آقای / سرکار خانم …

به استناد آیهٔ شریفهٔ 10 از سورهٔ مبارکهٔ فاطر که خداوند می فرماید: الیه یصعد الکلم الطیب و العمل الصالح یرفعه، سخنان و کلام ارزشمند به سوی خدا صعود می کنند و با ابدیت سنخیت پیدا کرده و همیشه آثار خود را ظاهر می سازند.

بسی شایسته است از تلاش های مداوم وک وشش های مستمر حضرت عالی در اشاعهٔ تعلیم و تربیت و بسط و توسعهٔ علم و دانش و نیز از روشن گری و کارگشایی ثمربخش شما به عنوان … در کمال امتنان و افتخار تقدیر و تشکر کرده و به رسم تعظیم و تکریم این لوح تقدیر تقدیم محضر پربار و ماندگارتان شود.

❤ متن تقدیر و تشکر از استاد ❤

استاد گرامی جناب آقای / سرکار خانم …

با سلام

دلسوزی، تلاش و تلاش حضرت عالی در تعلیم و تربیت، انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و محبت آمیز با دانشجویان و ایجاد فضایی دلنشین برای کسب علم و دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتاً قابل ستایش است. این جانب بر خود وظیفه می دانم که در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال برایتان سلامتی، موفقیت و همیشه یاد دادن را مسئلت دارم.

دانش آموز دیروز، امروز و فردا

ارادتمند شما …

متن تقدیر و تشکر از استاد معلم ها

شعر تشکر از استاد

تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت

دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

این خدا بود که از روز ازل بر دل تو آیه روشنی از عاطفه و عشق گذاشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که خدا در بین دل پاکت صدف آینه کاشت

ای پری وار ترین

ارچه خداوند ترا با همه پاک ولی جز ملائک نگذاشت؟

❤✿❤✿❤✿❤

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید

هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

❤✿❤✿❤✿❤

تنها دست ِ تو رفیق ِ

دست ِ بی ریای ِ من بود

متن تشکر از استاد ورزشی

باشاگردانت آغاز میکنی

عرق می ریزی

گلویت خشک میشود

فریاد میکشی

ضربان قلبت را میشنوی

استرس خودت راحس میکنی

شاگردی که آسیب دیده درد میکشد توهم درد میکشی

ولی باید مظهر اعتماد بنفس باشی

استاد عزیزم تمام زحمات شما ممنونم

❤ متن تقدیر و تشکر از استاد ورزشی ❤

پیروزی تو در رشته های ورزشی حاصل فریادهای مربی ورزشی تو است

که روزی مدال افتخار بر گردن ما انداخته می شود

دلسوزی مربیان اگر نباشد پهلوانی و اخلاق از که توان یاد گرفت

استاد عزیزم تمام زحمات شما ممنونم

❤✿❤✿❤✿❤

هدف یک مربی این است که شما نه تنها بهترین ورزشکار باشید ، بلکه بهترین شهفرایند ، بهترین شاگرد، بهترین فرزند و در نهایت به بهترین انسان تبدیل بشید!

استاد عزیزم تمام زحمات شما ممنونم

❤✿❤✿❤✿❤

اگر کسی با دید یک شغل و منبع درآمد قوی به سراغ مربی ورزشی بیاید مهمان چند صباحی بیش نیست. مربی ورزش بودن رگه هایی از دوست داشتن آدم ها رو در بردارد و اینکه اتفاقات خوبی مثل سلامتی، تناسب اندام و زیبایی و رضایت از خود رو برای همه آدم های کره خاکی بخواهی و تا جایی که میتونی برای آدم های در شعاع دسترسی ات، از هر چه خوبی بلدی را مایه بگذاری بهترین کار است و لذت بخش ترین روزها را برای من شاگرد رقم میزند؛ از

استاد عزیزم تمام زحمات شما ممنونم

سخن آخر

در این مطلب گلچین های متن های ادبی و کوتاه برای تشکر از استاد و معلم را ارائه کردیم. این جملات زیبا را می توانید برای استاد عزیز بفرستید و از زحمات و محبت های استاد خود قدردانی کنید. امیدواریم مورد توجهتان قرار گرفته باشد. پیشنهاد می کنیم در این راستا مطالب گلچین متن تقدیر و تشکر خاتمه نامه زیبا و ادبی و زیباترین گلچین متن تقدیر و تشکر از همکاری افراد مختلف را نیز از نظر بگذرانید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 648

به "متن تقدیر و تشکر از استاد (شعر و جملات تشکرآمیز رسمی از استاد)" امتیاز دهید

64 کاربر به "متن تقدیر و تشکر از استاد (شعر و جملات تشکرآمیز رسمی از استاد)" امتیاز داده اند | 3.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن تقدیر و تشکر از استاد (شعر و جملات تشکرآمیز رسمی از استاد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید