مسی یک رکورد دیگر را به رزومه خود اضافه نمود

به گزارش زنگ قلاب بافی، مسی، ستاره آرژانتینی پی اس جی با گلی که در ملاقات دیروز برابر لانس به ثمر رساند، به رکورد 495 گل رسید.

مسی یک رکورد دیگر را به رزومه خود اضافه نمود

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن یک رکورد دیگر را به رزومه پربار خود افزود.

به گزارش ایرنا، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پی اس جی با گلی که در ملاقات دیروز برابر لانس به ثمر رساند، به رکورد 495 گل رسید. این رقم دقیقا همان تعداد گلی است که کریستیانو رونالدو پیش از رفتن به لیگ عربستان به نام خود ثبت نموده بود و حالا در غیاب مرد پرتغالی، مسی این فرصت را دارد تا یک بار دیگر گوی سبقت رکوردها را از رونالدو برباید.

این گل که پانزدهمین گل مسی در لوشامپیونه بود، شمار گل های کلی وی در 2 فصل حضور در لیگ یک فرانسه را به 21 رساند. این در حالی است که او در دوران حضور در بارسلونا در مجموع 474 گل به ثمر رسانده بود.

رونالدو در مجموع 495 گل در پنج لیگ معتبر اروپا به ثبت رساند که عبارتست از: 84 گل در نخستین حضورش در منچستریونایتد؛ 311 گل در رئال مادرید؛ 81 گل در یوونتوس و 19 گل در دومین فصل حضور در منچستریونایتد.

مسی یک هفته پیش با 702 گل، عنوان بهترین گلزن سطح باشگاهی در اروپا را از آن خود کرد و حالا، با احتساب آخرین گلی که به ثمر رساند، 703 گل در تمامی رقابت ها در سطح باشگاهی اروپا به ثمر رسانده و این در حالی است که رونالدو در اروپا 701 گل در تمام رقابت ها به نام خود ثبت نموده است.

رونالدو با کوچ به عربستان و حضور در النصر، فعلا دیگر قادر به رقابت با مسی نیست اما مرد آرژانتینی هرجا که می رود، تاریخ سازی می نماید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1650

به "مسی یک رکورد دیگر را به رزومه خود اضافه نمود" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسی یک رکورد دیگر را به رزومه خود اضافه نمود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی یک رکورد دیگر را به رزومه خود اضافه نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید