مشخصات و تصاویر گوشی اوپو رینو 4 لو رفت

به گزارش زنگ قلاب بافی، سری رینو از گوشی های اوپو، در ابتدا به نظر می رسید شاهد بهترین گوشی های این شرکت باشد اما اوپو تا به امروز، ده ها گوشی از این سری معرفی نموده که هر کدام مشخصات سخت افزاری خاص خود را دارند. از گوشی های میان رده تا محصولاتی پرچمدار را در سری Reno شاهد بوده ایم اما حالا نوبت به عضو جدید این خانواده یعنی گوشی اوپو رینو 4 رسیده است.

مشخصات و تصاویر گوشی اوپو رینو 4 لو رفت

امروز دو تصویر جدید در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که طراحی و بعضی معینات این گوشی جدید اوپو را به خوبی نشان می دهند.

پیش از هرچیز، با توجه به این عکس ها می دانیم که اوپو رینو 4 حداقل در دو رنگ عرضه خواهند شد و در بخش پشتی آن ها هم شاهد چهار دوربین خواهیم بود. اگر در تصویر بالا دقت کنید، روی ماژول دوربین این گوشی هم عبارت Ultra Steady نوشته شده که نشان از لرزشگیر قوی در دوربین این گوشی دارد. در بخش پشتی لوگو و عبارت Glow هم قابل مشاهده است که احتمالا مربوط به رنگ آبی اوپو رینو 4 می گردد و برای هر رنگ متنی متفاوت خواهیم دید.

جدا از این موارد، در پوستر ابتدای پست شاهد هستیم که اوپو رینو 4 علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G، از شارژر 65 واتی هم پشتیبانی می نماید. ویژگی Super Night Scene Video هم ویژگی نرم افزاری جدید در این گوشی است که احتمالابه بهبود فیلم برداری با این گوشی در شب مربوط می گردد.

در این عکس ها متاسفانه نمای جلویی این گوشی را نمی بینیم. این یعنی معین نیست که آیا نمایشگر این گوشی دارای ناچ قطره مانند است یا شاهد نمایشگر حفره دار برای دوربین سلفی خواهیم بود. اما در نهایت با توجه به اینکه از همین حالا پوسترهای این گوشی در بازارهای چین دیده می گردد، یعنی احتمالا به زودی شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود. شما درباره این گوشی و به طور کل محصولات اوپو چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 448

به "مشخصات و تصاویر گوشی اوپو رینو 4 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و تصاویر گوشی اوپو رینو 4 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید