مشخصات گوشی بالارده موتورولا

به گزارش زنگ قلاب بافی، روز گذشته تصاویری از بنچمارک Geekbench گوشی موتورولا +Edge به بیرون درز پیدا کرد که خوشبختانه به وسیله آن، متوجه بعضی از مشخصات سخت افزاری این محصول بالارده نیز شدیم!

مشخصات گوشی بالارده موتورولا

موتورولا +Edge شاید تنها پرچم داری بود که اطلاعات مربوط به آن به سرعت فاش شد! کمتر از یک هفته پیش، ایوان بلس که افشاگر بسیار معروفی در حوزه فناوری به حساب می آید، از گوشی بالارده موتورولا تحت عنوان موتورولا +Edge اطلاع داد. حالا نیز شاهد انتشار بعضی از مشخصات فنی این گوشی هستیم که نشان می دهد موتورولا میخواهد در بازار گوشی های بالارده خودی نشان دهد!

البته هنوز نمی دانیم این محصول از چه طراحی برخوردار است، چه زمانی رونمایی و عرضه می گردد و بسیاری از پرسش های بی پاسخ دیگر در رابطه با اینکه اولین گوشی بسیار قدرتمند موتورولا چگونه خواهد بود! اما خوشبختانه با استناد بر تصویر منتشر شده از بنچمارک، به بخش کوچکی از پرسش هایمان می توانیم پاسخ دهیم که مربوط به پردازنده و میزان رم است!

اسنپدراگون 865، 12 گیگابایت رم و اینترنت 5G

موتورولا با همکاری شرکت ورایزن وارد همکاری شد تا اولین گوشی هوشمند خود را تحت عنوان موتورولا موتو Z3 با پشتیبانی از فناوری 5G روانه بازار کند. البته این دستگاه از قابلیت آپگرید شدن به 5G به وسیله موتو ماد برخوردار بود. حتی گوشی موتو Z4 با پردازنده اسنپدراگون 675 نیز با موتو ماد می توانست به اینترنت 5G دسترسی داشته باشد!

البته موتو Z3 هم که در سال 2018 روانه بازار شد، آنچنان از قابلیت سخت افزاری قدرتمندی بهره نمی برد! این محصول به یک پردازنده اسنپدراگون 835 که پرچم دار سال 2017 کوالکام به حساب می آمد مجهز بود. حتی پرچم دار سال 2017 این شرکت که تحت عنوان موتو Z2 شناخته می شد و با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 و نمایشگر OLED بسیار با کیفیت و زیبا روانه بازار شد نیز قافله را به رقبا باخت چون از یک باتری با ظرفیت بسیار ناامید کننده 2730 میلی آمپر ساعت بهره می برد!

قیمت گوشی های 5G در سال 2020 تا چه اندازه پایین می آید؟

اما ماه گذشته، انتشار خبری مبنی بر اینکه موتورولا قصد عرضه یک پرچم دار قدرتمند را دارد، کاربران را غافلگیر کرد و موتورولا +Edge به احتمال زیاد همان محصولی است که در رابطه با آن حرف می زنیم! یک گوشی قدرتمند با پردازنده اسنپدراگون 865 و 12 گیگابایت حافظه رم به همراه اندروید 10! اگر چنین خبری صحت داشته باشد، دیگر نیازی به موتو ماد نخواهد بود و این محصول به خودی خود توانایی پشتیبانی از اینترنت پر سرعت 5G را خواهد داشت! در واقع چون این محصول از خانواده Z نیست، احتمالا از هیچ ماژول مغناطیسی موتورولا نیز پشتیبانی نخواهد کرد!

نمایشگر حفره ای؟!

متاسفانه بنچمارک هیچوقت اطلاعات کاملی در اختیار کاربران قرار نمی دهد و خب طبیعتا نمی دانیم موتورولا +Edge از چه طراحی، چه تعداد دوربین و چه باتری برخوردار است. البته این را هم باید به خاطر داشت که طراحی یک عکس تقلبی مانند آنچه که در بالا مشاهده کردید بسیار ساده است، اما خب چون از وب سایت معتبری دریافت شده، به نظر مورد اعتماد می آید. هرچند باز هم باید به صحت کامل آن شک کرد!

فعلا تنها چیزی که می توان از آن مطمئن بود، عرضه این گوشی به وسیله ورایزن است! این ادعای ایوان بلس بود؛ شخصی که با اطمینان خاطر به این نکته نیز اشاره داشت که موتورولا +Edge از نمایشگر حفره ای برخوردار خواهد بود. همچنین نام این محصول نیز به این اشاره دارد که پرچم دار جدید موتورولا به نمایشگری با لبه های خمیده مجهز خواهد شد که اخیرا نیز در بسیاری از محصولات نظیر هواوی میت 30 پرو و گلکسی اس 10 پلاس مورد استفاده نهاده شد.

تصویری از گوشی جدید و ناشناخته موتورولا به همراه قلم منتشر شد!

باقی مشخصات در هاله ای از ابهام قرار گرفته است! اما خب می توان حدس هایی زد. اگر موتورولا وان زوم که عنوان میان رده را یدک می کشد از 4 دوربین قدرتمند با قابلیت بزرگ نمایی 3 برابری اپتیکال بهره می برد، می توان انتظار داشت +Edge از دوربین های قدرتمندتری برخوردار باشد!

در خصوص باتری هم فقط می توان امیدوار بود این شرکت اشتباه مرگبار زمان Z2 را تکرار نکند و برای عقب نماندن از رقبا هم که شده، پرچم دار خود را قدرتمندتر و کامل تر از همواره راهی بازار کند. طی جدید ترین اخبار، گفته می گردد این محصول در رویداد MWC 2020، در تاریخ 23 فوریه (4 اسفند امسال) به همراه یک محصول میان رده با پردازنده اسنپدراگون 765 رونمایی خواهد شد! با این اوصاف هنوز خبرهای زیادی در رابطه با این محصول وجود دارد که در روزها و هفته های آینده در رابطه با آن ها بیشتر خواهیم شنید.

منبع: phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 136

به "مشخصات گوشی بالارده موتورولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی بالارده موتورولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید