معماری مینیمال یک خانه مسکونی در مکزیک

به گزارش زنگ قلاب بافی، پروژه مسکونی Domus Aurea به مساحت 550 متر مربع، در شهر مونترری در مکزیک پروژه ای شخصی است که توسط دو استودیوی طراحی معماری به نام های GLR Arquitectos و Estudio Campo Baeza طراحی و اجرا شده است.

طراحان این پروژه از سبک معماری یک معمار مکزیکی به نام Barragán الهام گرفته اند، در طرح های این معمار مکزیکی همواره نور طبیعی نقش بسیار پر رنگی داشته است.

معماری مینیمال یک خانه مسکونی در مکزیک

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

فضای خارجی خانه با سنگ های سفید و صیقلی پوشیده شده و کاملاً مینیمال است و جز چند گیاه کاشته شده در محیط، هیچ گونه تزئینات اضافی ندارد. درب ورودی که در این قسمت واقع شده از جنس سنگ مرمر روشن است.

در طبقه همکف فضاهای عمومی قرار گرفته اند مانند: آشپزخانه، اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن، بار و سینمای خانگی؛ بعضی از این فضاها به یک حیاط خلوت عریض و کشیده دسترسی دارند که وظیفه تأمین نور طبیعی مورد احتیاج خانه را نیز بر عهده دارد.

در طبقه بالا نیز اتاق خواب ها واقع شده است.

در اتاق نشیمن، دیواری عظیم که با ورقه هایی طلایی رنگ پوشیده شده در مقابل پنجره ای نزدیک به سقف قرار گرفته تا نوری که از آن وارد اتاق می گردد را بازتاب دهد.

در پشت بام خانه نیز استخری مناسب برای شنا کردن قرار گرفته که چشم اندازی از کوهستان Sierra Madre Oriental دارد.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 96

به "معماری مینیمال یک خانه مسکونی در مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری مینیمال یک خانه مسکونی در مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید