مقاله: جواد پیروزیان یکی از پیروز ترین ایرانیان ساکن کانادا

به گزارش زنگ قلاب بافی، جواد پیروزیان یکی از پیروز ترین ایرانیان ساکن کانادا (کانادایی های استثنایی را به دلیل یاری هایشان به همشهریان، جوامع و کشورشان تشخیص می دهد)

مقاله: جواد پیروزیان یکی از پیروز ترین ایرانیان ساکن کانادا

پس از یک سفر، او شیفته زیبایی های طبیعی و تنوع فرهنگی ونکوور شد و تصمیم گرفت بریتیش کلمبیا را به خانه خود تبدیل کند. وی شرکت V1500 Holdings Inc، که یک شرکت ساخت و ساز تجاری است را به وجود آورد. در سال 2003، بنیاد جواد پیروزیان ایجاد شد. هشت سال بعد، بدنبال سکته مغزی، تمام دارایی های شرکت خود را به بنیاد منتقل کرد.

(شناسایی کسانی که با بیشترین تمایز خدمت نموده اند و در هر زمینه ای که به نفع مردم استان یا جاهای دیگر باشد، خدمتگزار بودند)

جواد پس از تحصیل در رشته مهندسی برق در تهران، زمان قابل توجهی را در یک شرکت ساختمانی سرمایه گذاری کرد که عظیمترین پیمانکار عمومی ایران شد. وی بر ساخت بیمارستان های عظیم، کارخانه ها، توسعه مسکن و جاده ها در سراسر کشور نظارت داشت. در اواخر دهه 1970، اوضاع به طرز چشمگیری تغییر کرد. وقتی شاه ایران را ترک کرد، تمام قراردادهای کاری به بن بست رسید و خسارت جبران ناپذیری به شرکت وی وارد کرد. جواد پس از چندین ماه سخت به اروپا مهاجرت کرد.

منبع مقاله: جواد پیروزیان یکی از پیروز ترین ایرانیان ساکن کانادا

انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 894

به "مقاله: جواد پیروزیان یکی از پیروز ترین ایرانیان ساکن کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جواد پیروزیان یکی از پیروز ترین ایرانیان ساکن کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید